Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1071 ggr
sammeth
0

"LÖST"sökes kattpojke

Efter att våran söta fina kattpojke blev överkörd i torsdags (25juni) Söker vi nu en liten kattpojke som vill bli innekatt men får vara ute i sele.

Han kommer att få vara med överallt som att följa med oss när vi ska bada,kanske svalka tassarna ? hälsa på mamma och pappa, vara i parken och på gården, :) Han kommer att få en kompis från djurskyddet som skulle ha blivit Snobbens kompis… Elvis heter han och kommer från Hoppet i Söderhamn. Då kommer han också få följa med och hälsa på elvis kompis som kommer att bo hos våra vänner.

Helst i Gävleborgs län vill vi att killen ska vara då jag jobbar olika tider för varje dag i sommar. Gärna svart och korthårig. Men andra färger går också bra :)

sammeth
0

Han kommer få en innätad ballkong och en massa leksaker.

monsi
0

Den här lille killen kanske skulle passa.

Han är igentligen kolsvart o har världens sötaste lilla knorr svans.

Han behöver verkligen ett hem nu!!Gråter

Länk till JP

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Alexej
0

Putt:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Putt har du hittat någon kisse?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

MariannE11
0

*putt*…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

sammeth
0

nej . kanske någon på g.

annebeate
0

Lille JP med sin söta lilla knorr på svansen söker hem. Han finns i Lund.

I Söderham har vi en svart korthårig kattpojke, som omhändertagits i sökandet efter katten Roffe som tillsammans med kattkompisen Henry hänsynslöst sattes ut i skogen av ägaren. Det är inte helt klart om den omhändertagna katten är identiisk med Roffe. På forumet finns ett flertal trådar om dessa katter och det är Catfoot som tillsammans med andra lagt ner ett oerhört engagemang för att hitta Roffe.

Sänder dig också många tröstekramar. Det är inte lätt att förlora en älskad liten vän.

sammeth
0

Hej hej. Jag har nu hittat en kattpojke nu i Edsbyn som vi ska åka och kolla på. Iblnd kollar man längre bort än vad man behöver och just den här pojken hittade jag hos min kompis :)

NI kan låsa den här tråden

Inlägget är låst för nya kommentarer