O/t..Groda..
Kan jag få på detta vis, visa min uppskattning för allt jobb Groda lägger ner på hemlösa katter i Söderhamns kommun..Det känns som om ni aldrig får nån uppskattning för allt ert jobb, därför skriver jag lite här..Du Groda å din Medarbetare A på Hoppet gör ett jobb som är värt att uppmärksammas på alla sätt…Hur skulle det funka utan dig å din vän A…
Kram å rosor till er..Från Catfoot, den svartfotade..
Ja jag håller med. Super duktiga är ni å värd all heder åt det ni lägger ned på djur som far illa.
Groda tack för att du försöker hjälpa mig 
Ja ni behöver verkligen uppskattning, gud vilka jobb ni gör!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

vackra blommor o stor beundran från mej åxå….sträck ordentligt på er!
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Mmmmmm Den fina grodan är min nästa kandidat tror jag!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
JA försök hålla henne på mattan så hon inte förtar sig
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Det är många som hjälper till & kämpar på i Söderhamns kommun för katterna och djuren.
Tycker att Djurskyddet Hoppet kämpar på bra. Och flera människor där. Även dom förtjännar blommor och uppskattning.

TACK för dom snälla orden dom värmer verkligen. Men som det ser ut nu verkar det som jag får starta eget men det gör ingenting för det finns så många kissar som behöver hjälp. Och Catfoot du vet att jag är en stark människa som står för det jag säger o gör, men det hjälper inte när det finns människor som inte tror på det dom gör, tyvärr. Vissa gömmer sig bakom andra för att dom ska ta smällen.
Jag vet vad du menar Groda..Finns här å litar på ditt omdömme..vet att människor bara vill bråka å skada andra, vi önskar dom lycka till, eller hur??..Inte ska du behöva ta skit för det jobb du lägger ner, som vissa andra inte orkar eller ids..Kram stå på dig, stöttar dig om du behöver nån att luta dig mot..
Varför starta ett eget? Bättre att kämpa på på Hoppet istället.

Tack även för dom fina blommorna, det värmer.

Ibland känner man att man bara har fått nog, blir det ingen förändring att folk kan stå för sina ord är det ingen mening med att fortsätta, utan gömmer sig bakom andra, sen att sitta o ljuga är något som jag heller inte gillar.
Groda, även från mig kommer en blomma som bevis för min beundran för ditt kärleksfulla engagemang för våra små.
Du Groda, du är inte ensam vad väntar ni på? Jag är redo och har varit det ett tag nu.
Om alla slutade o startade egna djurhem/katthem osv hela tiden. om alla la energin tillsammans och sammarbetade. Vad många djur och katter man skulle kunna hjälpa! Och det är väll det vi alla vill?
Lös problemen, sluta dra upp en massa tjaffs o sånt. Sätt punkt på det och lägg det bakom er. Gå FRAMMÅT och Följ reglerna som finns. Och samarbeta. Om det dyker upp problem. Diskutera det alla tillsammans och lös det tillsammans. Man måste samarbeta.
Med tjaffs och idioti som sker så trivs ingen. Alla mår dåligt över det och en hel del ger upp! MEN det är KATTERNA och dom andra djuren som blir lidande och hamnar i kläm. Om alla ger upp. Allt slit går i graven. För inget. Och djuren blir lidande. Är det verkligen värt det? När man har såna fina lokaler och sånt bra ställe och fått så mkt hjälp utav andra människor. Är det verkligen värt o lägga ner det?
Om alla samarbetade och följde reglerna och har sitt sunda förnuft kvar så kan man hjälpa en massa djur. Och det är ju dom VI ska hjälpa! Djurskydden och djurhemmen finns för djurens skull. Inte för våran.
Sluta dra in tjaffs och en massa sånt skit i djurskyddet. Om det sker. Ta det privat. Inte via djurskydden och djurhemmen. som sagt det är djuren som blir lidande. om man är där för att tjaffsa och inte hjälpa djuren så har man inget där och göra. Det är ideelt för att hjälpa djuren. Dom som behöver hjälp. Det är dom som sitter där!
Någon måste ta tag i det. Ordförande som är ledaren. Och styrelsen. Måste styra upp det hela. Tillsammans. För att kunna gå frammåt.
Önskar att jag bodde närmare. Eller hade körkort så kanske man hade kunnat hjälpa till mera. Men jag hjälper till så gott det går och önskar jag kunde hjälpa till mera på något sätt. fast pga allergi och på väg att få astma osv. Så kämpar jag på. Men jag gör det för djurens skull. Och jag blir så extremt ledssen, nästan gråtfärdig. eftersom det är DJUREN som hamnar i kläm. bara pga allt tjaffs ni håller på med där borta och inte kan bete er vuxna och samarbeta. Någon gång är nog. och nu är det nog. Sätt en punkt över det imorrn. och kämpa vidare istället med hoppet. Och inte låta dom andra vinna.
Och så som det ser ut utåt. Det är inte bra! Bit ihop. Gå igenom allt ännu en gång till. Red ut det. Sätt punkt över det. och nu verkligen göra det. och lägg det bakom er. Och som sagt. Gå frammåt. För djurens skull.

Så här blir det när det inte finns människor som inte kan säga ifrån utan skyller på andra att det är deras fel, dom står inte för det dom säger utan dom är fega, rädda över vad andra människor säger. Kom inte o säg att jag inte gör allt för våra små vänner kissarna har till o med dragit på mig magkatarr. Tack för alla snälla saker ni säger det sporrar en att försöka lite till men man orkar inte hur länge som helst.

Konstigt folk inte får visa varandra uppskattning för gott sammarbete fören det kommer någon som ska kritisera detta.
ParaKiss Skicka ett pm till dem nästa gång tack i stället för att försöka ändra ämne i tråden. Vet att du tänker på alla katter o vill o gör allt du kan för dem, forsätt gärna med det.
Den här handlad om uppskattning o att någon tycker att en person gör ett bra arbete.
Det är sådant som behövs visas oftare i hittekatts världen uppskattning altså.
Bra jobbat med katterna Groda!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Parkiss Glömde skriva en sak Vet att du gör ett bra jobb för katterna o du har rätt att vi alla ska sammarbeta, men den här tråden handlade inte om det.
var rädd om dig Parkiss vi behöver dig o framförallt katterna behöver dig.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad