Åk till Amsterdam för katten!
Läste nya Kattliv som kom idag i brevlådan. Blev så sugen att åka till Amsterdam…
Såg även att Emma hade skrivit om "katterna i kartongen" i tidningen oxå..
[
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Här finns mer att läsa om katthemmet i Amsterdam:
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
En kollega var där i våras och även på båten och han berättade så glatt om det när han kom hem. Vore himlans kul att en dag så besöka det
#2 Man får hoppas att man kommer iväg en dag till Amsterdam och få se katthemmet…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Amsterdam är en härlig stad för oss som älskar katter. Vi bodde där i 4 år med våra tre äldsta katter och jag längtar ofta tillbaka. Katten har hög status i Amsterdam. Man har ofta katter på caféer, affärer och andra liknande ställen, Lär mera i artikeln Katt i Amsterdam.

Streetgrafity i Amsterdam
Kattbåten är ett trevligt inslag bland husbåtarna i gamla kärnan av Amsterdam. Mycket välskött ställe. Kattmuseet har jag dessvärre missat. Det finns även en mycket trevlig butik som bara säljer kattsaker av alla slag.
Bild på Kattbåten:
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Skulle all vilja åka med er på hittis till amsterdam som en gruppresa! Har varit sugen på detta länge..
Jag kan vara reseledare på den turen! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"