Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 434 ggr
majvi
0

Trevlig nationaldag

Grannkatten hade tänkt att han skulle få lite frukost på bron. Han fick ett mycket kärvänligt mottagande av Daisy som inte alls jagade bort honom.Hon gick emot honom med svansen högt och luktade och tryckte sen nosen mot hans för att riktigt känna alla dofter?Det blev för mycket för grannkatten som vände och gick åt ett annat håll.Med vänlighet kommer man långt.

Fasadflaggan är upphängd och det finns små,blå luckor med blått bland de gråa molnen.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Imasy
0

Här är det bara regn regn regn… :(

MewTwo
0

Men hörni, vet ni inte att det heter KATTIONALDAGEN och det är idag vi hissar den speciella blågula flaggan full med tassavtryck tvärsöver???

Så ser i alla fall min flagga ut just nu…  =^:^=

Kram M.

Kurran
0

Kattionaldag och kattionaldag, det var väl det en av mina hade i går kanske när han/hon spydde på locket på min laptop. Datorn kunde ju ha stått öppen  men det gjorde den som tur var inteså det gick ju bra i alla fall.

Solen, molnen och regnet har en kamp om vem ska vinna. Själv ska jag åka ner till byn, som vi kallar centrum, och gå med på en byvandring plus se en film om hur det sett ut här förr. Regncapen ska följa med.

Ha en bra dag allesammans! Snart får vi ta till demonstrationer utanför regeringskansliet och riksdagen för att få bättring för alla missekatter.

Leffe
0

Ha en trevlig. Själv ska jag fira med en öl och ostbågar och se fotbollsmatchen Sverige-Danmark

majvi
0

Då får det bli både nationaldagsfirande och kattionaldalsfirande här.Fotboll gillar de flesta här men ibland är några katter så ivriga att få tag på bollen så jag får bara se delar av rutan.

Idag har det varit mer sol än det har varit tidigare i veckan.Så mycket att man kan känna värmen.Mycket moln finns men inte regnmoln.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Jenna-Gun
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ha en trevlig fortsättning på dagen.

Kram

MariannE11
0

Jag har suttit ute en stund i mestadels sol o rätt mycket blåst…med en fleecefilt som extra säkerhet…men det värmde i själen iaf….

katterna väntar på mat SOM VANLIGT o detsamma gör jag…. fast jag är tystare än vissa andra…..Flört.. ska nog slänga mej på soffan o invänta sambon som lyser med sin frånvaro…har tyvärr ätit upp min skvätt med ostbågar som blev över igår….Rynkar på näsan

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/