Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 429 ggr
Faxlin
0

Resebur

Vill bara tipsa er om en resebur som heter Pet Cargo. Det är nog den smartaste resebur jag någonsin sett.

Själv kan berättas att en sådan står högt upp på önskelistan till tomten. ;-)

http://www.hagen.com/uk/cats/addinfo/pet_cargo_cabrio.cfm

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

evangeline
0

Å woooow, vilken bur!!!!! Hur många briljoner kostar den tro? och finns den i Sverige? Guud så fin…

Helen med datakatten Milton i knät

Faxlin
0

haha, visst är den läcker?
Japp dn finns att köpa i Sverige. Tyvärr så har många zoobutiker valt att salta på priset rejält på den. Finns en internet firma som tar 698:- plus frakt vet jag. Fast med dom vet man aldrig. Från början kostade den 58:- sedan gick den upp till 889:- och nu senat så var det 698:-.
Här i Gävle har vi en zoobutik som heter Söders zoo, de har den inne för priset 498:-.
Klart prisvärt tycker jag.
Buren är suverän att spänna fast i bilen med vanliga bilbältet. Vilket innebär att djuret åker säkert det med. Den är godkänd för flygtransporter. Så visst är det en super bur.

Audiatur et altera pars

Sidentass
0

Wow!!! De var allt den läckraste kattbur jag sett!! Behöver nog inte nämna att man så gärna skulle vilja ha..;-)

Lena
0

Det där var kattburarnas Rolls Roys må jag säga. 498:- är ju inte mycket dyrare än vad en vanlig bur brukar kosta. Annars är det väldigt vilka prisvariationer det kan vara mellan olika affäerar när det gäller tillbehör till husdjur.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Faxlin
0

Vill någon ha hjälp att få en sådan här bur från Söders zoo kan jag gärna hjälpa till. Pma då mig så får vi kolla upp vad frakten kostar till just er. Så kan jag köpa ut den och skicka den åt er.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

[helenal]
0

den va väldigt fin, men min kille har köpt en bur till katterna idag och den är LÄCKER!