Nya nappisar :-)
Jag fick hem 4st små nappisar för en vecka sen (tyvärr dog en av kattungar Vilma två timmar efter att hon kommit hit) Kattmamman hade blivit överkörd och var tvungen att avlivas pga. skadorna hon fick :( Jag döpte kattungarna till Alma 2, Selma 2 och killen till Elmo 2 (dom har en siffra bakom namnen eftersom namnen redan var upptagna på Akutgruppen sida) Kattungarna är nu 4 veckor alltså födda den 3/5-09
Kattungara äter bra dom har inte lärt sig att äta själva, men dom lärde sig att gå på låda igår :-) Ojoj vad dom ska snutta hela tiden det ska snuttas på fingrar, min t-shirt m.m…Små pluttisar :-)
Alma 2
Selma 2
Elmo 2
Åh va du och din dotter är duktig som tar hand dom kattungarna.
Tråkigt att kattmamman blev överkörd.
Vilken söt svart/vit kattunge på bilden..
Jag som älskar svart/vita katter.
Oj nu såg jag alla tre, helt underbara allihopa..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Ja den svartvita kattungen är så söt :-) Få se om det blir upphittaren som köper henne han var lite sugen ;-)

Åååååå så undebara småttingar Suck!!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Vilka gulletroll du fått hem! Så ledsamt att mamman blev överkörd! Tur att de små kommit in i tryggheten nu. Du gör ett fantastiskt arbete! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Nu blev jag avis igen.
Vilka sötisar du får gosa med.
Tur de har er att snutta på :)

Vilka sötnosar! Vilken tur att de hittades!

Nämen åh vilka söta pluttenuttisar 
. Kom hit med dem genast på momangen!!!
Alma2 påminner jättemycket om en av våra stödkatter Candy.
Dom ser iaf ut att vara vid gott mod. De ser glada och pigga ut. :)

Så jättesöta dom är.
Så ledsamt att dom mist sin mamma.

Såna söta små liv! 

essut50 Lilla Alma 2 ropar ditt namn ser du inte hur sött hon har format munnen eeee!
selma 2 slickar sig om nosen vid tanken på att få hugga mina vovvar, hm!nä! funderar inte på kattnappning inta alls
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
vilka underbara sötnosar!
Tur man inte bor i närheten någon av er alla som har småpluttar hemma. de e bara för söta.
//Pia