Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 3074 ggr
Puma77
0

Centrumkatten Billy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte börja en ny tråd om centrumkatten Bily från Ronneby och hans kommande framsteg.

Han kom hem till oss idag och det har gått riktigt bra förutom min fräsetuss Thindra som är lite sur av sig mot mig.

Billy har fått ett eget utrymme på toaletten och han har lilla klösmöbeln med hus som han sover i. Han var tidigt och bajsade på lådan och har ätit bra. Har t.o.m gosat lite med honom och han åt med ryggen mot mig. Han fick med sig en fleecefilt och en mus också så han kunde känna lukten från förra hemmet.

Har ett dagsfärskt kort på honom nu med, fast man ser ju inte mer än huvudet. Här ligger han i huset som han gillar.

//Pia

mymlanbus
0

Så spännande att få följa honom :) så fin han är… han påminner om de andra kissarna som du har :)

catfoot
0

Vilken vacker svart panter…Ser ut att trivas i sitt nya bo…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

emjon
0

Vilken fin kille och det blir roligt och följa hans framsteg hos dig och dina kissar.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Jenna-Gun
0

Men så kul med en ny kisse att följa. Söt som julmust.

Bloggar du om honom på din blogg.

Jenna

Puma77
0

jag kommer nog skriva en del om honom ja. Ungefärsom jag skriver här inne.

Visst är han sötFlört

//Pia

Lena
0

Vilken söt kisse han är Billy! Lite lik våran Ronnebykatt Othello.

Skönt att allt har gått så bra!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Naquita
0

sötnosen då! Ja, lena vem vet han kanske är släkt med othello men dragit sig ner till stan. Inget är ju omöjligt.

Puma, alla papper kommer med posten. Min msn strejkar:((

hoppas allt är bra med er:)

Puma77
0

Allt lungt här och visst är Thindra tvungen att fräsa varje gång hon går förbi toaletten, men lite nyfiken är hon. Hon är ju inte lika sur ot mig som när Tudor kom i alla fall utan sover som vanligt hos mig.

Han är en riktig sötnos. Jag och Thindra vaknade vid 6 i morse av att höra honom. Vet inte om han blivit lite förkylld av resan eller ngt för han hostade lite grann, inte mycket men lite. Jag gick på toan sen satt jag mig därinne hos honom och kelade lite. Pratade och allt tills han kommer ut ur huset och klättrar upp i mitt knä. Där låg han och gosade sött i 30 minuter. Så han är en gosig knäkatt.

Var inne nu på morgonen igen och han kättrade upp i knät och lade sig för gos.

Ska ta lite bättre foto på honom senare så kan Lena få se han lite bättre med.

//Pia

essut50
0

Lycka till med Billy. Kul att han är en knäkatt redan. Hoppas dina andra katter kommer att gilla honom oxå.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Bumbis
0

Villlken vacker panter! Flört

Ser fram emot att läsa om alla framsteg han gör!

Puma77
0

Här kommer ett bevis på att han är en knäkatt. Man behöver inte fjäska länge förrän han kommer och kryper upp. Klia lite bakom örat se så är det kört;)

//Pia

Puma77
0

Sen har vi nu en helbild på grabben. Visst är han söt.

//Pia

Puma77
0

Något dom jag märkte förut när han låg i famnen var att hans svans är sned med. Längst ute  på svanstippen så är det som en krok. Min tanke var att den ngn gång varit bruten ett par cm från slutet och att den sen läkt ihop snett. De sista cm är ju styv och stel, inte lika följbar som resten vill säga.

Sen så är det helt klart att denna katt haft ett hem, han älskar att ligga i famnen och gosa. Lägger ner huvudet på min arm och så ska man klia honom. Buffar på min mun och säger mer gos mer gos. Klappar man på knät så kommer han och kryper upp hos en. Stackars lila plutt vad han fått vara med om.

//Pia

Hawknestgrove
0

Så gullig liten kille!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Bumbis
0

Han ser supermysig ut!! Kyss

anebit
0

Å lille plutten så vacker  du är!   Har du sprungit bort eller är du utkastad? Ja det kan man fråga, men nåt svar lär man aldrig få.

Nu är du iaf inne i trygghet med värme, mat och kärlek. Kanske kan du få lite kärlek av Thindra också så småningom.

Väntar med spänning på kort när du träffar Thindra och Tudor.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Puma77
0

Han har nu varit på lådan och bajjat tre ggr sen han kom. han är en aning lös och det är verkligen krydda på det precis som när Tudor kom hit.

Däremot såg jag nu att han hade lite blod i avföringen, inte mycket men lite i slutet på den lösa delen. Ska hålla ett extra öga på det och imorgon ska han få kokt fisk istället. Igår fick han mjölk (låglaktos) och idag även godis men tills han är bra i magen så blir det inget extra. Har inte sett något innan och han verkar pigg för övrigt, inga varma öron eller något men verkar däremot lite sårig i rumpan så det är nog därifrån med tanke på hans lösa mage. Tudor hade också en period lite grann när han var lös.

Han mår bra och kelar en hel del, nu ligger han på sin fleecepläd som han fick med och det märks att han blir tryggare och tryggare för nu ligger han inte i huset utan mer öppet.

//Pia

Sidentass
0

Åhhh..vad gott att den här vackra, söta killen fick komma hem till dej! Han ser ju ut att ha det helmysigt..o så gott han måste njuta av när han får hoppa upp i ditt knä..!

En sådan "krok" på svansen som du beskriver påminner om min Spirits svans..han har som en böj längst ut i svanstippen, och så har det varit ända sen han föddes..

Puma77
0

Han smet ut genom kompostgallret nyss och hade en rundtur i rummet. Thindra visade sin fräsiga sida och ville visa sin plats i huset. Han blev smått förvånad och hon stack ut i köket. Efter ett tag fick jag tillbaka honom ut i badrummet igen.

Han har så himla långa och vassa kor så en konfrontation vill jag ju helst inte just nu heller. Han busade till lite med mig i badrummet och jag höll i en mus. Han vevlade till efter musen och hans klo fastnade i mitt finger och fläkte bort en skinbit vid nageln. Men jag hämtade kosaxen och lurade upp honom i knät så efter en liten stund så hade jag fått bort det värsta av klorna så nu slipper han fastna överallt också.

Nu är han lite sur för att jag stängde dörren till badrummet och maten är slut och han vill ha lite sällskap. Men han får sova nu så jobbar vi på det imorgon igen.

//Pia

Puma77
0

Billy har bajsat helt ok idag inte värre än att han har krydda på det;) Men jag funderar mer och mer om det inte kan vara så att han kanske har mask. Jag ska kolla upp det nästa gång ytterligare om jag ser något. I så fall får han profender.

Han får idag gå fritt om han vill även om han väljer att ligga inne på toan i sitt hus i lugn och ro.

//Pia

Puma77
0

Det fungerar bätte och bättre. Inatt så var han ute i köket och prasslade med en papperspåse. Han blev dock lite stressad av två nyfikna saker så jag valde sen att stänga in honom i lugn och ro de sista timmarna.

Mina katter tar lite turer ut i badrummet och kikar, Tudor gör sig till och Thindra har lugnat sig så nu har både Thindra och Tudor slappnat så dant att de börjar busa runt här.

Jag gav Billy avmaskningsmedlet inatt då han hostade igen och jag är lite osäker på om det inte var döda maskar jag såg i bajset i ala fall. Smala trådar var det men svårt att avgöra. Men han har ungefär samma tecken som Tudor hade. Men nu så är det gjort.

Billy ligger numera i handfatet där han har fin översikt när de andra kommer in i badrummet för att kika.

Kortet är från igårkväll.

//Pia

Marga
0

Åhh han är ju jättefin!! Kyss

Naquita
0

ja kan ni tänka er att någon sparkat sönder hans ena tand:(( dumma människor det finns. katter är fantastiska som kan lita på oss människor igen, fast de inte borde..

Puma77
0

Denna pojk litar mer på mig och vill vara mig till lags än mina katter och då har ändå Tudor fjäskat och kråmat sig. Denna katt har definitivt haft ett hem för alla tecken som han uppvisar är tecken på mänsklig kontakt. Han är inte rädd för ansikten och pussar utan söker själv den kontakten.

//Pia

Jenna-Gun
0

Vilken söt kisse du är Billy.

Nospuss Jenna

Hawknestgrove
0

Så bra han har fått det hos dig!

anebit
0

Åh  Puma,  3 svarta trollungar. Ser du skillnad på dem?   Flört

Säger som Gunilla, så bra han fått det hos dig…………….

Puma77
0

Ha ha ja jag ser skillnad på dem men kanske inte om de skulle fara som vettvillingar i 170;)

Hoppas att han tycker det är bra i alla fall. Han får en hel de pussar kan väl tilläggas och misstycker inte:))

//Pia

Naquita
0

haha ja 3 svarta katter e väl rolgit att ha;) kommer så väl ihåg när jag hade massa stödisar för några år sedan som var fördelade såhär:

3 svarta , 1 svartvit, en blåvit och så svartvita mamman..haha hmlätt o hålla koll på. jag tyckte det iaf, men ingen annan..undra varför..*s*

Puma77
0

Förstår inte det Emma;)

Ni kan inte gissa vem som ligger i mitt knä här nu i rummet *fniss*

Billy tappar en del päls nu så jag ville se om man kunde borsta honom. Det visade sig att han verkligen ÄLSKAR det.

//Pia

Puma77
0

Vem tror ni detta är?

Samma katt kom nyss till mig i soffan och ligger i denna stund bakom min rumpa (hur han vågar;) )

//Pia

mymlanbus
0

Men… men… är det Billy :) så han är ingen blyg kisse den där? Går han bra med dina andra kissar?

Va goooo han ser ut. Ser du skillnad på dem?

Naquita
0

så tuff han redan blivit, sötnosen!

Puma77
0

Ja Malin det är faktiskt Billy;)

Idag har han legat på en stol ute i köket hela dagen, jag har vait ute och pratat med honom några gånger och så har han tigt ost av mig. Men förrut tyckte jag det var dags att han rörde på sig lite så jag gick ut, pratade och sen klappade honom. Undrar om jag kan ta upp honom. Nja lite försiktigt testade jag och så var han i min famn. ycket försiktigt samtidigt som jag pussade, stångade och kliade honom gick vi i snigelfart ut till rummet. Satte ner honom på sängen och fortsatte kela. Jag lade mig på sängen bredvid honom och gosade.

Då kommer Tudor givetvis som är så nyfiken. Smyger upp och lägger sig 30 cm från Billy. Tudor fjäskar, gnyr, vrider sig över på rygg och blottar magen samtidigt som han flörtar med Billy. Billy ligger halvt om halvt i mitt knä och bara titta på Tudor. I sitt tvinande kommer deras bakben i kontakt men Billy säger inget. Sen går Tudor.

Efter en stund så kommer Tudor tillbaka men då börja Billy med sitt hmmmmm så Tudor lägger sig avvaktande i hörnet på sängen.

Ja ni hör hur det går, stora framsteg.

Thindra då? Nja måste veta vad alla gör om ngt händer men förövrigt har hon tappat intresset för Billy nu och bryr sig inte så mycket.

Ja jag ser skillnad på dem men för en ovan så skulle det nog vara svårt.

//Pia

Puma77
0

Inatt har Billy sovit i soffan och vid 7 imorse kröp han upp hos mig och sov en halvtimme på min arm. Thinra låg också i sängen men nere i fotändan. Två ggr gick Billy bort och tittade till henne och han var ca 2 dem från henne och ingen av dem sa ngt.

Idag så stekte jag ägg till maten också och passade på att ge honom en gula vilket an glatt mumsade i sig;) Just nu ligger han bredvid mig här i soffan och sover så gott.

//Pia

mymlanbus
0

Oh så ljuvligt att det går så bra med Billy, skönt att dina missar fungerar med honom med :) inte dumt att han är sådär kelig med dig oxå… inte konstigt att en annan bli avundsjuk Förvånad

Puma77
0

Ha ha han är bara för söt. Förut låg han och sov i sängen med tungan ute.

//Pia

mymlanbus
0

Skrattande mer bilder vill jag se på grabben… på alla dina lakritstroll Skrattande

Puma77
0

De andra kan du ju se i tråden mina trollungar. Så mycket mer bilder på Billy har jag inte just nu men hoppas snart på att få ett där åtminstone en till är med tillsammans med Billy:))

//Pia

mymlanbus
0

Just ja… måste kolla där :)

Kusten
0

Så vacker han är. Gillar lakritstrollungar :)

Puma77
0

Dagens kort, en kelpropp;)

//Pia

essut50
0

Åh va fin han är. Tur att han fick komma till dig.

Puma77
0

Tyvärr är han mycket känslig för höga röster vilket jag fick erfara och idag fick jag säga till Thindra NEJ lite starkare och han bev rädd. Att han får vara i köket är för att han en natt för ett par dagar sedan protestkissade på min kudde. Lite innan hade jag skällt på Thindra som röjde kl 2 på natten och han bev osäker, rädd och otrygg på mig då han säkert trodde det var på honom. Han har nog fått mycket skit i sina dagar stackarn.

Att han kissade på min kudde var medvetet och han fick då gå ut i badrummet och sova där i lugn och ro. Om dagarna får han var i köket och ibland när jag är där så får Tudor och Thindra följa med men då ligger Billy och trycker osäker i ett hörn. Som bäst mår han när han får ha mig för sig själv. Då blir det mycket kel och framförallt mycket pussarFlört

Har föresten kunnat bära honom nu med och han kelar med mitt ansikte samtidigt:))

//Pia

Puma77
0

Nu ska ni få se lite purfärska bilder på pöjlken.

Förts ut så är det från igår iof när jag höll på med korten, därav allt kaos på bordet;) O ja jag vet jag har inte tagit bort den men den åker bort imorgon:)) Ja vem är vem då? Ngn har lagt beslag på en av bäddarna jag fick av Bumbis och den andra ligger på stolen.

Jag vet svaret:))

//Pia

Puma77
0

Sen den nu för ikväll, det serverades torsk till Tudor och Billys stora förtjusning:)

Nja vem är vem nu då?

Ha ha jag vet.

//Pia

Hawknestgrove
0

Så söta de är!

Puma77
0

Tudor är kvar ute i köket med Billy, det är så tyst så de sover väl antar jag De har köket, hallen och toaletten att röra sig på. jag själv och Thindra sitter i vardagsrummet och tittar på National treasure.

Idag gjorde jag ytterligare ett kort och då hade jag två katter sovande på bordet tillsammans med allt papper. Billy låg i hörnet framför mig och Thindra i bädden. Billy gick t.o.m fram till Thindra men då fräste hon men han sae inget utan gick och la sig igen.

//Pia

mymlanbus
0

Men så fina de är kissarna Kyss

Naquita
0

vilka underbara bilder, tänk att det fungerar så bra redan:D

Maria-I
0

De är väl så otroligt vackra svarta missar. Ett tag hade vi tre svarta stödkatter härhemma, sammanlagt fyra svarta katter och en svart med lite vitt. Såg så roligt ut vid matdags. En egen lite flock med pantrar, kan det bli bättre?? För oss var det inga problem att särskilja dem, men gästerna hade lite svårt Skrattande

Puma77
0

Ja det är lite kul när alla tre är i köket. Thindra gör lite utfall då och då med fräs och tass, men aldrig klor. Numer vet Billy det så han gömmer sig inte alltid i hörnet.  På Tudde morrar han lit ibland men han är ju alltid så coollugn så han blir bara försiktig. Men igår så var ju pojkarna själva och båda mötte mig så visst går det bra. Det är bara Thindra som gör hyss som vanigt som jag skäller på och Billy blir ju lite osäker. Märker det bara jag säger nej så reagerar han osäkert. stackarn, men bära honom är inga problem längre förutom att jag åter igen måste klippa hans klor.

//Pia

Puma77
0

Nyaste kortet på plutten.

//Pia

Hawknestgrove
0

Så gulllig…..

Denna kommentar har tagits bort.
Jenna-Gun
0

Avis på dej med dina svarta pantrar.

Har en svart panter som kommer och snor mat .

Jenna

Puma77
0

Ja visst är de fina Jenna.

//Pia

mymlanbus
0

Men så go han är grabben Kyss man blir ju liksom lite kär i han… gosetrollet

Puma77
0

Ja men han fäääääääääääällr ngt syndigt och det är elektriskt så efter en pusstunde (som jag inte kan låta bli) har man en halv katt i käften känns det som;
Jag vet att jag inte är tvungen att pussa honom men jag bara måste.

Ja mymlanbus du blir inte lite kär i han va *fniss* Han är så go så det finns inte men lite känslig för höga ljud och tror att han får skäll. Men står man i köket och ska göra något vid diskbänken så siter han vid fötterna. Idag fick pojkarna här hemma falukorv minsann när matte/stödmatte gjorde mat. det var mumma.

Jag skämmer absolut iiiiiinte bort honom;)

//Pia

Marga
0

När mina två svarta pantrar flyttade hem till mig från katthemmet fällde båda något helt otroligt. Jag hade en svart pälsmatta över allt, inklusive mig.. Luddigt var det! Tydligen var det p g a stress fick jag höra och det blev ju bättre med tiden, men jag ångrade lite valet av ljusa fåtöljer och vit matta (nu utbytt) i det läget…

Dom är i allfall jättefina, alla dina svarta sötnosar!

anebit
0

Jag är också kär i dina lakritztroll.  Så vackra!

Puma77
0

Någon som vill gosa?

//Pia

Puma77
0

Kramas?

//Pia

mymlanbus
0

Oh så snygg och go han är lille gossen… som en liten bebis :)

Puma77
0

Jag kan tala om att han är en riktig pratkvarn. Han kvittrar och kurrar mest hela tiden. Enda stunden han är tyst är när han sover.

//Pia

mymlanbus
0

#65. Då drömmer han säkert att han kurrar och pratar Skrattande

Puma77
0

Jag tyckte att Thindra pratade en del men i jämförelse med Billy så är hon inte i närheten. Emma sa att han pratade ute med fast då ynkligare och gnälligare givetvis. Tudor har också börjat prata men han piper ju mer. Mer som pipmjau medan både Bily och Thindra kurrar mest.

//Pia

destiny
0

Så vacker han är. Kyss Älskar svarta missar, har tre egna svarta och tre svarta stödisar. Skrattande  Och vissa problem att skilja dom i samma storlek åt! Flört

Puma77
0

Vet inte vad som hänt. jag hr lagt bilderna i inlägget men sen igår så ser jag dem inte där utan får öppna dem.

//Pia

Puma77
0

Nu kom de upp igen i inlägget, fattar nadaObestämd

//Pia

Naquita
0

äntligen funkar hittekatter för mig. hoppas de är färdiga snart snubbarna som fixar:)

så SÖT han är. Hoppas ngn får upp ögonen för honom:)

Fagddu
0

Vilket sött litet lakritstroll. Passar perfekt in i familjen. ;)

Puma77
0

Nu finns Billy uppe på KKS sida under emmas katter. Där kan ni läsa och se bilder på honom.

//Pia

huskatt08
0

Vacker som en dag är han Flört

Har haft två svartis förut Mor & dotter) de blev 17 och 19 år.

Hawknestgrove
0

HAn var ju för gullig!

mymlanbus
0

Sötnosen!

anebit
0

Gud så söt Billy är.  Usch så svårt det kommer att bli att skiljas från honom, eller?

chigak
0

Han är en riktig skönhet Billy.

Puma77
0

Han är en gospropp. Men om jag ska vara ärlig tror jag inte det kommer bli så jättesvårt att skilja sig från hono bara det rätta hemmet dyker upp. Här kan han inte stanna för alltid både för honom, min och så mina katters skull. Jag har ju redan från början varit inställd på att han inte ska stanna och att det är stopp med två katter här. Så jag tänker på allas bästa och hur mycket man än skulle vilja så så har jag varken plats, tid eller ekonomi för alla tre. Jag ger honom allt jag kan nu tills hemmet dyker upp vilket jag hoppas inte tar för lång tid för hans skull.

Men han är en gospropp och riktigt söt. Jag kommer alltid att ha honom i minne och kunna se tillbaka på bilderna på honom som den riktigt första akutkatten som mellanlandade hos mig. Tudor stannade ju permanent och det ångrar jag inte en sekund. Men då hade jag ju bara Thindra med.

//Pia

Kat08ja
0

Sötnos :-)

snickan
0

O vad söt han är

lilo-nova
0

Han är underbar ju….

Puma77
0

Ha ha ja han är underbar och den där tungan som sticker ut som oftast gör honom inte fulare i alla fall *fniss* snarare tvärtom.

//Pia

emjon
0

Vilka urgoa bilder du lyckas fånga honom på och roligt att det går så bra. Det här med att se lilla tungan ute är precis som min jourkisse Athoz ofta har men det beror på att han överbett.

Gosproppar brukar inte vara svårt att hitta hem tillGlad.

Lena
0

#79 Proffesionell inställning som du har där. (Inget jag själv kan skryta med som sitter här med 9 katter som blivit permanenta).

Billy är som alla skriver en riktig goding..

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jenna-Gun
0

Billy är så himla söt.

Gillar lakrits

Jenna

Naquita
0

ja jag är ju nästan duktig, lärt mig uppdatera min sida på KKS alldelss sjääälv. det var på tiden hihihi.

pussa Billy från mej:)

Marga
0

Skygglappar Cool

Puma77
0

Ett kort som jag tog igår. Är han inte söt.

Hans päls är mycket finare, fäller inte lika mycket och den börjar även bli blankare.
Thindra jagar honom mellanåt fortfarande men inatt så låg de båda hos mig även om Billy inte tilläts lgga för nära (20 cm) och så fort han rörde sig så fräser hon. Men han fick ligga kvar.

Däremot så låg Billy och Tudde och tvättade varann igår en liten stund innan de började busa.

Det går jättebra ändå tycker jag och även om Thindra jagar iväg hono så tar det inte lång stund innan han kommer igen.

//Pia

emjon
0

Vilket härligt kort på Billy och så avslappad han är.

Som ensam tjej så gäller det att hålla killarna lite kort och då ökar ju också intresset. Roligt att det går så bra mellan kissarna.

Fagddu
0

Vad söt och fin han är. Vad skönt att han fick komma till ett så fint stödhem. Och klart Thindra (som ändå är drottningen i huset) får hålla pojken lite kort i början till han lärt sig sin plats. :)

mymlanbus
0

Oh, en lakritskatt Kyss men så söt han är när han ligger där och gottar sig. Så skönt att det går bra med kissarna :)

chigak
0

Så fin han är! Underbart att han har det så bra nu.

Puma77
0

Vill ni se herrn i rörelse? Kika in på mitt klipp där han leker med en av mymlanbus virkade bollar.

//Pia

essut50
0

Wow va fin han är. Syns att han gillade bollen..Skrattande

mymlanbus
0

Lilla gubben, så fin han är Glad vilken fart det är på honom

Såg att Thindra är en hejare att klättra också Förvånad

Kram

Puma77
0

#96 Klätterapan ja, Ja eller så är hon inte alltför duktig. Hon tror nog att hon är bättre än hon är *fniss* Bily är så söt när han far fram. Jag har en film till när Tudde är på toan, han har en ganska rolig stil när han gör #2 *fniss* Men den har jag inte lagt ut.

//Pia

mymlanbus
0

#97. Kan tänka mig mina katter klättrandes sådär (NOT) det skulle hänga och jag skulle få rädda dom hela tiden :)

Puma77
0

Det har hänt. Anledningen till att jag stängde av filmen lite abrupt var just för att plocka ner henne. Sen har det hänt att jag suttit inne i rummet och hört när hon frenetiskt försökt komma upp igen och jag har då fått gå ut till henne. När jag kommer fram hänger hon raklång med framtassarn runt stången endast. Då garvade man ganska bra och undrar varför släpper hon inte för?

//Pia

mymlanbus
0

Är det för att det är långt ner till golvet? :)

Deras sätt att träna är speciellt :) vilken motion :)

Puma77
0

ha ha man kan ju undra men uppe från dörren och uppe från bokhyllan han hon hoppa från, likaså hatthyllan.

Ja hon är in tjock inte skitungen, riktigt vältränad men hon kan ju fara runt så det inte är klokt.

//Pia

karins
0

Detta har jag missat! Ett lakritstroll till…och så söt Kyss

mymlanbus
0

:) Shimena har fått hängbuk :( så det är dietmat som gäller här. Men det är inte lätt när barnen stoppar till henne hela tiden när jag inte ser :(

Trodde att det var efter hennes kastrering, men veterinären sa att det är fettdepåer Skäms hoppsan kerstin Skäms

Puma77
0

Visst är han söt Karin.

#103 Thindra har inte en uns fett på sig, ingen hängmage eller något. Väger knappt 4 kg och ibland undrar jag om hon inte är för mager men samtidigt så var hennes mamma smal och smärt, likaså hennes mormor.
Tudor har ne liten hängmage *fniss* Billy är mer bastant hela han men han älskar ju mat.

//Pia

Jenna-Gun
0

Vilket fina klipp på lakritskolan.

Fagddu
0

Så fina och vältränade små lakritstroll. Tur att inte mina gör sådär, de är ju rätt tugna så jag tror att hela stången som jag har hade åkt ner då… ush! :)

Superfina videor båda två. :D

Marga
0

Hihi, filmen på Thindra var ju underbar! Jag bara väntade på att hon skulle slå svansen runt stången och hänga och dingla, men där kanske gränsen går för var en lakritsklätterapkatt kan klara av ändå…Skrattande

Simson
0

Vilka underbara filmer! Jag önskar mina huliganer kunde vara så tokiga! Flört I alla fall med leksakerna!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Puma77
0

Men Simson, du har ju knasiga huliganer. du som får sova i hallen med sprayflaska för att vakta på dem när de är på brevinkastet:))

//Pia

Simson
0

#109 Men det är ju för att få träffa tidningsbudet! Förstod du inte det?! Flört nooot!

Jenna-Gun
0

# 110 Ja alla sätt är bra utom de dåliga hihi

Puma77
0

Den 3e mars hade Billy varit hos oss i 2 hela månader. Jag behöver ju inte känna mig ensam här hemma när han är här för han pratar ju lika mycket som en 5 åring till pratkvarn Skrattande

//Pia

Puma77
0

Är det någon som vill se ett litet klipp med bus Billy. Så här är han här hemma nuförtiden dock så är han fortfarande osäker när det kommer folk som han inte känner:)

Mitt klipp

Bollen han leker med är en av bollarna som mymlanbus gjort. Han älskar dem.

//Pia

mymlanbus
0

Hahaha, lille Billy, vilken fart han har. Roligt att han gillar bollarna :)

Kram

Jenna-Gun
0

Inget lugn där inte.

Heja Billy

monsi
0

Vilken vaker katt verklig liten puma.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Simson
0

Hääärliga Billy!! Kom hit o lär upp grabbarna!!! =)

Hawknestgrove
0

så mysigt!!!!

Marga
0

Han är jättefin och så otroligt lik min lilla Alfredo, kunde vara en tvilling!

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.