I väntans tider.
Nu går vi i väntans tider här hemma.
Mina flickor Zassa från Helsingborg och Majsan skall ha bebbar.

Ah, ytterligare en födelsetråd. Då är det 4 födslar på gång.
Spännande värre! 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Grattis till dem,
håller tummarna för att allt skall gå bra
Majsan fick jag åka till Haga med i torsdags för hon slutade helt plötsligt att äta. Dom hittade inga fel på henne utan tror att det hade något med hormonerna att göra nu när hon är dräktig. Dom tog blodprover och allt såg bra ut och dom tog ett ultraljud och såg att hon skall ha minst 4 bebbar om ca. 3-4 veckor och dom kan jag tänka mig blir röda eftersom hon har hållt ihop med en röd hane. Jag har försökt att tvångsmata henne men det är inte så lätt med en vuxen katt men i natt hade hon ätit upp nästan all mat som var i skålarna och där var 3 olika sorter bara för att jag skulle få henne att äta. Det blev 3 dagar utan mat men veterinären sa att det är inte någon fara för ungarna för dom får näring ändå, idag äter hon för dom 3 dagarna tillsammans så nu är det över vad det nu var.

Hoppas att allt går bra !
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Jisses, ännu fler som ska ha ungar!
Det här blir riktigt, riktigt kul ju!
Det är så spännande att följa alla dessa bebbe-trådar! Men kan inte någon se till att klämma ut några snart..? Aldrig tror jag att så många bebisar har varit så önskade av så många! 
Kom ut nu så att vi får lite ögongodis! 
Ja det skall bli spännande att få små bebbar här igen.

Gott att höra att Majsan fått tillbaka sin matlust igen! Och fyra ungar! Det vara jätteroligt att träffa dig och den andra Crisse i verkligheten, ni är såna eldsjälar och behövs så innerligt för Skånes hemlösa katter. Vi ses säkert på Haga igen, är där varje vecka, oftast på torsdagar! Ha en skön dag!
# 9
Ja det är roligt när man får ett ansikte på någon man känner från Hittekatter. Lycka till med ert arbete.
Oh, det kanske blir många bebisar här :) så spännande!
Ja det blir nog en hel del så det blir ett heltidsarbete så småningom när man skall ut och jaga kattungar i lägenheten och det kommer inte att vara så stor åldersskillnad på dom, men det skall bli roligt. Så fort där föds några bebbar så skall jag ta foto så ni får se dom. Zassa från Helsingborg är det nog mest spännande att se hur hennes ungar ser ut för där var så många olika hankatter som kan vara pappa till dom och själv är hon jättevacker. Majsan är jag nästan säker på att hon får röda bebbar.
Crisse du skrämmer mig. Majsan väntar bebis. Min dotter kallas Majsan och bor i HBG :-)Ha Ha
Lycka till med alla nya små liv. Tycker det är så spännande att följa alla trådar med alla väntande mammor.
Du skall kanske bli mormor vem vet, du får väl höra med din dotter
. Jag har en syster som vi kallar för Majsan och jag kunde inte komma på något annat namn men jag tycker hon passar att heta Majsan för där är något Maja över henne kanske för att hon är röd/vit.
# 13
Jag känner en Majsan i Helsingborg och hon har bott i Malmö innan men det är några år sedan.
Vill gärna bli mormor men inte riktigt än. Majsan har bara bott i HBG.
Wow fler bebbetrådar.
Härligt Crisse att bli kattmormor hihi.
Här ska bokmärkas tråd igen
Ja det skall verkligen bli kul med bebbar som är födda här för det blir något särskilt med dom.
Lycka till med Majsan och Zazza. Hoppas dom får många bebisar tillsammans.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Inte för många hoppas jag eftersom jag har några katter innan men jag skall försöka få ut Mischa och Mickie som är den sista hamnkatten jag har och som hör till Mimmi och Rocky som matardamen har.

VAd mysigt med små bebisar. Och framför allt när de har med sig sin egen mamma så de blir uppfostrade och man slipper flaskmata. Kan tänka mig att det snart blir livat hemma hos dig 

Oj! Du kommer att få små kisar överalt.
Så kul att kunna få följa med alla de blivande mammorna.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Jag har lagt upp 2 fotoalbum på min sida 1 för Majsan och 1 för Zassa där ni senare kan följa kattungarna.
Zassa har fått bebbar
När jag kom ut på balkongen för en stund sedan såg jag att Zassa har fått sina små nu. Hon ligger på bottenplattan på klösbrädan och där är en stege som går ner till golvet så jag kan inte se riktigt hur många små där är men jag ser en röd och en mörk med ett vitt ben. Jag vet inte om hon är färdig och jag vill inte gå för nära eftersom hon är så skygg. Jag kan inte hjälpa henne utan jag får lita på att hon klarar av allt själv. Hon är fortfarande tjock så jag vet inte om där kommer fler.
Har hon gömt sina bebisar i klösträdets bur ?? Vilken smart Zazza hon vill inte att du ska se vad hon åstadkommit i natt
Nej som tur är har hon inte lagt dom inne i huset utan det är nere på bottenplattan. Jag skall försöka ta ett foto men man kommer bara att se den röda bebben men det är alltid något.
Oj, bebisvarning :) vilken duktig mamma som klarar det själv :) *nyfiken*
Kram

Konstigt ställe att lägga bebisar på, de finns inga fler liggande i någon bolåda. 
Grattis till bebbarna

Grattis till bebbarna. Vilken söt liten röding. Hon ser ju ut att klara det där bra :)
Hoppas allt gått bra för kattfröken
Ja det ser bra ut så här långt men jag vet inte om hon skall få fler. Den mörka ser ut att ha lite vitt om nosen så det är säkert en svart/vit liten söt bebbe.

GRATTIS till bebisarna.
Vänta med spänning på Majsan.
Grattis Zazza, du var verkligen duktig.
Hoppas det kommer fler…
Jag har lyckats se nu att där är 2 röda och en mörk och jag tror att den ena röda är född nu den sista timmen. Jag har varit på Haga så jag har inte varit där ute förrän nu men jag skall vänta några timmar innan jag går ut där nästa gång.

Oh vad spännande med små röda bebbar… jag älskar rödisar. :)

Åh, grattis till den första kullen! Vad avis jag blir, jag vill också ha bebbar härhemma! 
Du kan få låna några av mig.

Haha mer än gääääärna!
Nej men nu avvaktar vi och ser när Majken härhemma behgar klämma ut sina bebbar… jag blir nog less på dem snart ändå när de börjar härja runt och då kommer jag minnas varför jag inte ville ha en dräktig hona på jour haha
Nu har jag sett den mörka lite tydligare. Den har 4 vita ben en vit nos och en stor vit haklapp men den ser lite fläckig ut på rycken så det blir kanske en sköldpadda. Jag tycker det ser ut på den ena röda att den har vitt om nosen.
Ska bli spännnde att se när de har kommit till sig lite.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Blir honorna något tamare då? Eller är de fortfarande lika rädda? :)
# 45
Om du menar den nyblivna mamman så är hon riktigt skygg, hon fräser på mig när jag kommer ut på balkongen.
Majsan den andra dräktiga är en heltam jättekelig katt som skulle behöva komma till ett stödhem.

#46 Vad synd. Det hade ju varit roligare om du kunde vara med och mysa med ungarna… Hoppas hon ger sig snart. :)
Vilka sötnosar

Grattis att det gick bra!!! ja mamman ser lite skeptiskt ut minsann
Grattis. Riktiga sötnosar.
GRATTIS till de små. Hoppas att det går att få dem tama så du kan kela lite med dem. Är bara så gulliga.När väntar du att majsan får sina små?
Jag tror att Majsan får sina små om 2-3 veckor så det blir fullt ös här sen.

Åhhh, vad fina småttingar. Får komma och hälsa på dig och tjuvkika lite genom fönstret på de små. Jag är inte i Malmö så ofta nu och har så dålgit om tid. Typiskt…. Men du får nog kolla fickorna på mig innan jag går så jag inte har stulit någon för dig. ;)
Ha ha Faggdu
Du är så välkommen hit och titta på dom små. Man kan gå ut på balkongen men inte gå för nära så jag tror inte jag behöver kolla fickorna för då har redan mamman hunnit säga ifrån. Slå mig en signal, jag är för det mesta hemma.
Hur får ni ungarna att bli sociala när mamma katt är rädd och rädd om sina ungar ????
Små kattungar fräser ju innan de fått upp ögonen för en främmande lukt. Berätta hur ni bär er åt, visst måste det vara ett stort problem ?
Det brukar gå bra.
Jag brukar ta in en unge åt gången och sitta och gosa med, brukar börja med det när dom är ca. 4 veckor för då har dom börjat att röra på sig och det är lättare att kidnappa dom från mamman. när dom sen blir några veckor till så håller jag balkongdörren öppen för små kattungar är så nyfikna att dom går in för att se vad där är och eventuellt hälsa på mina katter som brukar vara snabba att gå ut där. När dom är mellan 4-6 veckor brukar jag försöka få dom att äta fast föda och det bruka ske på köksbordet och då vänjer dom sig mer och mer vid mig och andra katter så till slut när man öppnar dörren till balkongen så brukar dom små rusa in.
Hur går det med Zazza och ungarna? Är så nyfiken..Tänk om man skulle ta sig en tur med tåget och kolla på dom?
Jodå Essut det ser ut att gå bra det lilla jag kan se av dom. Du är välkommen hit om du vill titta på dom små men det är inte mycket man får se av dom för hon gömmer dom väl när man kommer ut där, hon brukar lägga benen över dom för att dom inte skall synas. Jag har aldrig varit med med om en kattmamma som har skyddat sina ungar så mycket så man kan undra om hon har haft någon kull innan som det har hänt något med. Chrisse 77 var här idag och vi var ute för att titta på ungarna och vi såg dom båda röda som där faktiskt är vitt på men det såg ut som dom hade svart/vita ben eftersom att mamman döljde dom och sen är den där stegen ivägen och dom svart/vita låg längre ner. Jag tog ett foto idag så får ni se om ni kan upptäcka ungarna.
Dom små bebbarna på balkongen ser ut att växa riktigt bra. Jag var där ute tidigare och fick då chansen att se en av dom röda i helfigur och jag såg att den hade en liten rund mage och den har ändrat ansiktsform nu och blivit lite bredare i ansiktet. Zassa fräser fortfarande på mig när jag kommer för nära och jag som skulle behöva städa där dom ligger för där är fullt av hårtussar runt om, jag vågar snart inte ta något foto för att visa er för där ser hemskt ut och klösbrädan är smutsig efter födseln av ungarna. Jag skall försöka ta ett nytt foto när någon unge ligger framme vid för nu ligger dom lite för sig själv och inte diar hela tiden.
Majsan är den underbaraste katt jag någon gång har träffat och jag har ändå haft katter i 30 år. Det är den första katten som skall kramas och då menar jag kramas, hon lägger ett ben på var sida av halsen på mig sen trycker hon sitt huvud in till min kind. Hon säger ifrån när hon vill att jag fyller på matskålen och det är den enda gången hon ger ljud ifrån sig. Det är en otroligt snäll och lugn katt men mina katter har respekt för henne även om hon inte gör mer än fräser åt dom när dom kommer för nära henne. Sköterskan på Haga blev oxå förtjust i henne och försökte övertala sin man att dom skulle ha henne men mannen tyckte det räckte med den katten dom har redan. Jag tror inte att jag kommer att klara av att lämna henne till någon för hon har verkligen berört mig så hon får stanna här permanent om det fungerar senare med mina katter.
Vad skönt att kattungarna växer, synd att du inte får komma nära dom..Förstår att det är dax att städa på balkongen..Men ta det lugnt det är väl ingen brådska med det.
Vilken gullig Majsan är, förstår att du vill behålla henne, vem skulle inte ha gjort det?

Crisse, du tror inte att det skulle gå om du skulle försöka flytta Zassas ungar till en bolåda eller liknande?
Jag hade en riktigt skytgg kattmamma förut som födde i en pytteliten pappkartong, hon tyckte att ungarna skulle ligga däri men jag insåg ju direkt att det inte skulle funka, så jag motade försiktigt bort mammakatt från ungarna (hon morrade och fräste riktigt ordentligt, men jag försökte att inte stressa henne i alla fall) och när mammakatt hoppat ur lådan så tog jag och lade ungarna i en annan låda, som jag inrett tidigare.
Första gången gick hon in dit och hämtade ungarna och lade dem i en annan trång låda, jag gjorde om samma procedur och flyttade tillbaka ungarna (fast jag hämtade en helt ny låda istället, men en större i alla fall) och plockade bort även den andra lilla lådan…
…och DÅ lät hon ungarna ligga kvar! Om du redan har en bolåda därute på balkongen, testa med en ny? Hon kanske inte ratar den nya? Bara ett tips, hon blir nog lite lugnare också tror jag om hon har en tryggare plats åt ungarna. Och då kan du samtidigt passa på att kolla igenom ungarna, väga dem och kolla kön osv.
Jag skall försöka ta lite med moppen runt om klösbrädan där det är som värst om jag inte skrämmer Zassa för mycket, jag kan inte vänta tills ungarna börjar springa runt för det dröjer länge än.
Det ser inte ut som där är någon som vill ha Majsan tillbaka för annonsen ger inte mycket och där är inga lappar med efterlysningar i området hon gick på så jag kan nog räkna det som min katt nu.
# 63
Det är inte bara att hon är skygg utan hon är beredd att hoppa på mig så fort jag kommer för nära. Jag vet inte hur jag skall klara mig helskinnad ifrån äventyret med att flytta ungarna. Där är 3 bolådor att välja mellan på balkongen men hon föredrar klösbrädan och jag skulle behöva tvätta av den för den är inte så fin nu. Jag får försöka fånga in henne i en transportbur under tiden som jag städar av där och kollar ungarna.

Oj oj, en kattmamma som verkligen skyddar sina ungar hör jag.
Ja, kan vi klandra henne egentligen… nej, vi människor är ju så farliga och hemska i hennes ögon, klart hon tror att du är där för att skada ungarna! Åh, lilla skruttan… hoppas hon snart inser att du faktiskt bara vill hjälpa! Lycka till, jag är säker på att det går bra hur du än gör för att städa.

Men GUUUUD, vilken sötnos den där röda är!!!!!!! ÅÅÅHHH!!! Jag vill också ha kattbebisar! 
Hon verkar vara en sån toppenmamma, underbart vackra Zassa…
Jag tror den röda ungen som inte är med på bild blir en tabby mönstrad, jag tyckte det såg så ut när jag fick en liten skymt av den nu.
Zassa verkar inte vara så glad åt att du fotar hennes ungar
konstigt de är ju så söta

Oj oj vilken tiger hona ser ut att kunna äta upp dig om du skulle komma på tanken att sno en av hennes bebbar

Åhh så söta dem är 

Åh vilka ljuvliga små gryn!
Hoppas mamma katt inser att du inte tänka äta dem till middag, så hon kan slappna av lite.
Otroligt vacker är hon i alla fall.

Underbara kattbebisar från en duktig och överbeskyddande mamma. Hon har nog inte haft ett lätt liv eftersom hon vakar över sina små så…

söta katter
Åh vilka ljuvliga kattungar.
Det blir inte någon storstädning av balkongen utan jag får försöka få bort tussarna och det värsta med en torr mopp. Jag kan inte fånga Zassa i en transportbur nu för om ca. 5 veckor måste jag fånga henne igen för då skall hon till Haga för att FIV testas. Jag vill göra detta så fort som möjligt och när ungarna kan äta själv för sen hade jag tänkt att låta henne och ungarna gå in i lägenheten men vill då vara säker på att hon inte har FIV.
Jag kommer att lägga ut någon auktion på insamlingdsforumet till hjälp till Zassas provtagning för det blir inte bara ett snabbtest utan det kommer att skickas iväg och jag kan inte belasta mitt konto hos veterinären mer än vad det redan är, det har varit mycket utgifter senaste månaderna.
Förstår att du inte vill stressa Zazza i onödan med buren. Du gör helt rätt tycker jag.
Ska bli spännande och se vad du har tänkt dig att auktionera bort.
Har satt in 100 kr till dig som kommer på onsdag hoppas jag..
Tack Essut
Daisy-Moa skickade ett vackert handgjort kom- ihåg- block som en kompis till henne hade gjort och som jag fick för att sätta ut på auktion så vi får se om någon är intresserad av det och sen har jag någon matskål och en liten kattbok och några nya leksaker. Jag har några hundhalsband och ett koppel men jag tror jag skall sätta dom på Tradera.
Vad har du för namn på Tradera?
Jag har inte lagt ut något ännu men jag har samma nick som här.
Tack då vet jag, ska hålla koll på det hela.
Jag har nu lagt in 2 auktioner för Zassa på
Har lagt bud på den ena.
Tack Essut
# 87 du kommer inte bli besviken, den är urfinf

Så vacker hon är Zassa, och hennes bebbar också

Men det var värst vad våra honor drar ut på tiden då! Dumma damer som vägrar klämma ut bebbar!
Hoppas för Binas skull att ungarna kommer idag… lycka till med kattfödsel!

Men haha… hur hamnade det här inlägget HÄR??? Det skulle hamna i "Tuskas kull på väg" ju 
Idag såg jag att Zassas bebbar har öppnat ögonen helt. Det är synd att jag inte kan komma nära dom för jag skulle vilja ta upp dom och kolla dom lite.
Men kolla in sötnosarna :)
Helt underbara kissar, svart/vit som jag älskar.
Inte förrän om 4 veckor får jag chansen att tillbringa en dag med ungarna för då skall Zassa till veterinären för att ta prov och då lämnar jag henne på morgonen och hämtar på eftermiddagen. Ni kan tro att jag skall mysa med dom små då och så kan jag även kolla vilka som är pojkar och flickor. Jag längtar till den dagen.
Ska hon då också kastreras ?
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Nej det får vänta tills ungarna har slutat att dia.
Nu har visst Majsan bestämt sig för att hon vill inte vara på badrummet längre. Dörren har stått öppen där hela dagarna men hon har stannat där inne med bara små korta utflykter i lägenheten men nu när jag var inne för att ge henne mat för natten så gick hon ut därifrån och in i sovrummet och hoppade upp i min säng. Nu ligger hon här på databordet och sover så nu får jag hoppas att hon kommer att vara ute här inatt.
Jag hade nog aldrig stressat en nybliven kattmamma så om det inte varit akut. Kan tänka mig hur rädd och stressad hon ska bli om man ska ta bort henne från ungarna ,även om det så är under en dag.
Jag brukar göra ett litet bo till mamman och ungarna med både väggar och tak. Efter ett par veckor brukar ungarna själva komma ut och då brukar jag passa på och ta i dem när jag har chansen, för att vänja dem vid människor. När ungarna sen själva kommer så brukar det också vara lättare göra mamman tamare.
Debattia
Eftersom jag skall börja släppa in henne i lägenheten så måste jag ta prov på henne först. Det börjar bli varmt på balkongen och 4 veckor till så är där nog ännu varmare så det behöver göras så fort som möjligt men ungarna måste ha börjat äta själv innan dess.
Hon har 3 bolådor men väljer att ligga på klösbrädan. Det är inte första gången jag har en skygg mamma som har fått ungar så jag har vanan inne men jag har aldrig tidigare behövt att oroa mig för att honan skall vara bärare av en smittsam sjukdom även om dom naturligtvis har kunnat vara det men dom honorna jag har haft här tidigare har inte kommit från någon kattkoloni.
Du behöver absolut inte oroa dig nu heller ,du kan vara helt lugn !
Debattia
Så länge provet inte är taget så är jag inte lugn.
#103 Nej, man ska inte vara lugn. Det är allvarligt om katten är sjuk. Crisse gör helt rätt i att testa honan när kattungarna äter fast föda. Om sedan kattungarna ska ha en chans att ens bli tama måste ju balkongen vara öppen - en omöjlighet (och oansvarigt) om man inte vet om katten på balkongen är sjuk. Att ta risken med en sådan sjukdom är vansinne och inte rätt mot sina egna katter. En stressig dag för kattmamman är tyvärr att föredra framför att smittan sprids. I hushållet finns dessutom en annan dräktig katt, ergo en förödande situation vid eventuell smittospridning.
Hur som helst hoppas jag att Zassa visar sig vara frisk som en nötkärna så att du Crisse snart kan ha lägenheten full med busande småkakor! 

Zassa ser helt frisk ut och vad jag förstår så är det mest hankatter som får FIV så chansen är stor att hon är frisk. Jag skall testa henne en andra gång, 3 månader efter det första testet och sen är jag helt säker. Men visar första testet inget så måste jag chansa och släppa in henne och ungarna i lägenheten för det börjar bli riktigt varmt på balkongen, jag har en fläkt som jag har på när där är som varmast på eftermiddagen.
Så små de är bebisarna :)

Hehe, hoppas också att det finns en massa busande småkakor snart. :) Kommer nog att hälsa på väldigt ofta, framför allt när Majsan fått sina med. :)
Hoppas även att mamma Zazza inte är sjuk med FIV. Detta skulle vara tragiskt. Så jag kan bara hålla tummarna.
Du är välkommen Chrisse när du vill bara synd att vi inte kan få se Zassas bebbar på lite närmare håll oxå du får vänta tills vi skall köra Zassa till Haga om 4 veckor.
Nu har jag äntligen fått hålla i Zassas bebbar om än för bara några sekunder. Jag har gjort en snabbstädning på balkongen, bytat matta så att dom har en stor matta som jag har lagt in under klösbrädan för om där är någon unge som kommer utanför så har dom svår att ta sig fram på betonggolvet. Jag lyfte klösbrädan med bebbar och Zassa och flyttade den så att jag kunde sopa och få in mattan och Zassa flyttade sig från ungarna så att jag kunde lägga en fleecefilt över den smutsiga plattan på klösen. Jag la tillbaka ungarna med en gång för att inte oroa henne för mycket men jag fick iallafall hålla dom. Den svart/vita med mest vitt på är den minsta av dom men alla har en rund och go mage så dom ser välmående ut. Nu gäller det bara att Zassa accepterar filten men annars är där 2 bolådor hon kan flytta dom till.

#110 den lilla familjen har det nog toppen hoss dig, skönt att de är trygga hoss dig och inte hemlösa i en buske,
Ja jag är glad att jag kunde ge Zassa ett hem så att hon kunde föda sina ungar inne. Det är ändå 4 ungar med sin mamma som slipper gå ibland bilarna på gatan i Helsingborg.
Vilken lycka Crisse att du har fått hålla i kattungarna.
Skönt att Zazza inte behövde föda sina kattungar ute.
Tack för att du ställer upp för dom hemlösa katterna.

Lycka till med de fina små kattungarna, ljuvliga små
! Hoppas mamma katt snart lär sig lita på en sådan god människa! Det förtjänar båda!
Naw! De är helt underbart söta! 
Vilka underbara bilder på vackra kissar.

Så söta! Så skönt och ombonat dom fick det, när du kunde lägga dit en fleecefilt åt dom så att det nästan blev som en korg
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Är det bara jag men ser inte mamma katt lite lugnare ut i blicken?
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Jag tror att Zassa börjar slappna av lite lite även om fortfarande fräser på mig när jag kommer för nära. När jag tog fotona så låg hon och rullade runt och visade hela magen och höll på så en stund så nu är det nog mest osäkerhet det handlar om.
Igår när jag var ute hos dom så den röda tabbyn kom gåendes fram till min hand för jag lekte med mitt finger på mattan och han kom så nära så jag kunde klappa honom och Zassa tittade bara lugnt på.
Jag tycker det verkar vara riktigt duktiga små som redan börjar gå runt lite och dom blev bara 2 veckor i tisdags.
Oj, så snabbt det har gått med de små :) lekfulla redan alltså :)
Skönt att Zassa börjar komma till ro lite, det behöver lilla mamman :) så fin hon är
Lycka till Crisse med kissarna

Krama!!!!!
Zassa är så vacker, den lilla donnan… 

Underbart att du ger denna skygga kattmamma möjlighet att vara med sina ungar i 12 veckor!! Det är inte alla som tar emot en skygg mamma, håller tummarna att hon kan få lite större förtroende för människor efter tiden hos dig! Underbara dunbollar…
Majsan kommer inte att få några bebbar. Jag åkte ner med henne på Haga idag för dels tyckte jag att hon blev inte tjockare och sen hade hon börjat bete sig underligt. Dom tog ett nytt ultraljud och undersökte henne och såg då att hon hade livmoderinflammation och bebbarna var döda så hon blev opererad med en gång och jag fick hämta hem henne senare på dagen så nu vilar hon ut på badrummet.

Stackars Majsan! Men nu kommer hon må bättre i alla fall…
Lilla Majsan, så eländigt. Hoppas att hon kryar på sig nu.
Kram och tack för att du tar hand om henne Crisse
Nämen stackars lilla Majken
Tur att du tog in henne oxå..
Hur mår Majsan?
lilla gumman
Men så trist för Majsan.
Tur hon hade en så bra matte som räddade henne.
Vilken fasansfull tanke att hon skulle varit ute när detta hände.
Kram Crisse
putt
Det är väl så där med Majsan. Hon äter dåligt och fäller jättemycket fortfarande och hon tycker inte om mina katter utan bara morrar och fräser på dom hela tiden. Där är ingen som har svarat på annonsen och det är lite otur för Majsan behöver komma till ett hem där hon kan vara ensamkatt.