Tack Bumbis...
Min "gubbe" hämtade ut mitt paket idag från posten.
Tack för den underbara kattbädden och kattnyckelringen.
Som vanligt var Milou intresserad av påsen istället för kattbädden. Men hon kommer säkert att ligga i den oxå..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Ingen orsak, hoppas kissarna gillar den.
Tänkte att Pontus kanske skämdes när den andra var rosa….
…han är ju en stor, tuff grabb.
Oh, vilken fin Bumbis-bädd :) Bumbis med de magiska händerna :)
Mamsen provtrampar på sin lite varje dag. Tror att hon kommer att inse att den är mjuk och go och att hon kommer att sova i den till slut :)
haha! Bara mina dårar som ratade dem totalt, när jag fick hem dem till försäljning! MEn kartongen var fin!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Helt underbart fin Bumbisbädd:-) Med alls säkerhet kommer den att bli flitigt använd!!
#4 Mina ratade dom andra bäddarna vi köpte här,men dom här är godkända. Ja den rosa iallafall. Vi får se om den andra blir lika populär.
Visst är bumbis kattbäddar underbara..Dom är så vackra att titta på oxå..
Tror att Pontus gillar den här bättre, den är lite större och är i rätt färg.

Får jag låna den här tråden lite. essut, och visade bilder på vad katterna här gillar bumbis-bädden? Dock är mina bilder tagna med mobilen… fast jag tror det är rätt bra bilder ändå. :-)
#7 Du får låna tråden, vill se bilderna på bädden.
Mina bilder är oxå tagna av mobilen..

Tack Essut!
Jag lade själva bädden i en korg, som ni ser… för här hos mig skulle den inte få stanna kvar på samma ställe så som katterna far runt när de busar. Dessutom tror jag den håller sig fräschare i korgen. Först ut är Abigail, som tog och provlåg bädden först av alla (såvitt jag såg i alla fall):
Sedan har vi joruisen Serafia, skönheten!:
Och sist men inte minst - min egna Krakki:
Min egna Mikki har också legat i bädden, men jag har ingen bild på det. Så här är bädden väldigt populär! Jag hade tänkt ge den till Majken och Malika + deras ungar, men vill vänta med det eftersom Majken fortfarande ibland kissar utanför lådan - det betyder att den fina Bumbisbädden skulle bli nerkissad av Majken och det vill jag inte!
TACK essut för att du bad Gunilla skicka bädden till mig! Tack Gunilla för att du skickade bädden hit! :-)
Tänkte du skulle ha bädden för att du tog hand om min älskade Pontus..
Åh va bädden är populär, vilka vackra kissar du har.
Vad roligt att se bilder på fina kissarna i Bumbis bädd och här hos oss är de också väldigt populära. Sköldpaddor också och nu åkte skygglapparna på igen.
Det är så många att lägga ut i tråden men om någon är intresserad så finns de i ett fotoalbum på min personliga sida.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
KUl att den är poppis!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#9, vilka fina, mysiga kissar!! Tack för bilder!
Vem ligger i den stora svart/vita bädden här hemma? Jo Milou så klart. Hon hade själv valt plats åt den..Så nu är den intill väggen och har 2 kattburarna som skydd på sidorna.
Så nu har hon två som hon turas om att ligga i, själv får Pontus ingen
Tack ännu en gång Bumbis för kattbäddarna.
#14 Pontus är allt en riktig gentleman som låter Milou få ha "dubbelsäng" medan han inte har någon säng alls….
…stackars Pontus.
Tack Essut för alla fina leksaker du skickade! De är väldigt poppis, men det gör ont i mig när de leker med de fina kattungarna för de borde stå på hyllan som prydnadssake i stället.
Har tyvärr inte hunnit få några bra bilder när kissarna leker, de är inte stilla nog länge så man kan fota.

Här har Loka och Cola valt var sin och ligger aldrig i varandras. De är så söta när de sträcker ut sig med huvudet på kudden! Loka ligger uppe på en brudkista och ser ut över sitt residens. Cola ligger vid balkongdörren där det säkert drar lite och blir svalt och skönt.
Det finns foton i kameran nu men har inte lyckats få in dem i datorn ännu men de kommer så småningom!
Bumbis - du är bäst!
Ensam - men stark!
Dina kattbäddar är fortfarande lika poppis här hemma hos oss. Ibland knölar det ihop sig två katter i en bädd och myser ihop. Det ser så kul ut. Dundersuccé från första stund blev det här.
Du är så snäll som glädjer oss och våra katter med dessa fina bäddar! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Det är roligt att kissarna gillar sina sängar även om de inte är så välsydda som de borde vara. Eftersom jag syr "på löpande band" och inte är så noga så blir det lite som det blir.
Bra att kissarna inte är så kräsna över hur de kan se ut….
#19, vad fin han är Pontus!
En rejäl katt!!!
#20 Tack.
Tyvärr är inte Pontus någon gentleman längre
När Milou låg i rosa bädden så kom han och klappade till henne med tassen så hon stack..Därför att han skulle ligga där igen..Ja, se katter..
Inatt har Pontus legat i den rosa och Milou i den svart/vita hela natten. Så nu har dom gjort upp om den saken..