Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 771 ggr
Lilacbower
0

Kattmynta

Vad är det egentligen? Loka och Cola är som galna…..leker, kelar och slickar på sina nya leksaker! har aldrig sett något liknande!

Ensam - men stark!

Puma77
0

Antar att leksakerna passade missarna;)

//Pia

Lilacbower
0

Passade? Har aldrig sett ngt liknande…..de är helgalna!

Ensam - men stark!

Marga
0

Haha, det är i allafall inte farligt, men visst undrar man ibland Skrattande

Lilacbower
0

Nu sover de av ren utmattning!

Puma…..de var värda varenda krona!

Ensam - men stark!

Puma77
0

Nu kan du förstå varför leksakerna är så poppis på tradera också och köpare återkommer hela tiden:))

//Pia

essut50
0

Visst är leksakerna på tradera poppis. Vissa katter älskar kattmynta har jag förstått..Fast här hemma är inte mina "kattungar" populära..Gråter Nä det ska vara andra saker t.ex "fästingarna"

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Lilacbower
0

Nu ligger Loka o sover med en bläckfisk mellan tassarna i Bumbis randiga bädd! Blir så glad i ögat…..

Ensam - men stark!

Mettan
0

Kattmynta är det speciellt hankatter, som är tokiga i. Växten påstås påminna om katthonans kiss. Mina katter, både herrarna och honorna gillar det. Men Bulla fick för sig att det varit en annan honkatt i min säng, så hon kissade där, när jag hade sprayat flytande kattmynta där. Både Kittykatt oc h Billie gillar kattmyntan, men kissar inte. När Ludde kom hit var han okastrerad och kissade i min säng. Då fick jag tipset om kattmynta, för det sägs att katter inte kissar där de ligger och det verkar gälla speciellt för hankatter.

Mettan