KKS kattalmanacka 2007
Hej!
Lägger även här på hittekatter ut detta livräddande inlägg om KKS almanacka 2007 som sedan tidigare ligger ute på på KKS hemsida samt annat forum.
- - - - - - - - - - - - -
Premiär för KKS egen kattalmanacka med foton av katter som räddats till livet via KKS. Mycket lämplig julklapp till vänner och bekanta.
Beställ via Djurshopen (http://www.animalrescue.se/kks/products.php?cat=00052) eller sätt in 100 kronor + porto (19,20 kr) på KKS plusgiro 138 39 84-0, mottagare "Kattkommando Syd". Märk inbetalningen med "Kattalmanacka" och glöm inte ange namn och adress.
Kopierat från mitt inlägg i KKS gästbok 18/11:
Fick idag se KKS kattalmanacka 2007 för första gången i samband med att aktiva stod på Stortorget i Karlskrona (regnade dock stora delar av dagen). Almanackan är verkligen fin och vad roligt är att så många beställningar redan innan färdigtryck kommit in som under kommande vecka skickas ut till er.
Från och med nu ska jag försöka skicka ut din almanacka dagen efter det att din beställning registrerats på KKS PG.
Gör gärna du som många andra och beställ KKS almanacka 2007, utmärkt att ge bort i julklapp samtidigt som julklappen bidrar till våra katters liv.
Beställ den antingen via Djurshopen http://www.animalrescue.se/kks/index.php eller inbetala 100:- + 22 kr porto via PG 138 39 84-0, "Kattkommando Syd", markera inbetalningen med "kattalmanacka". Tror inte du eller de du ger bort almanackan som julklapp blir besvikna.
Tack på förhand för din beställning av KKS almanacka 2007 som räddar dagligt anmälda KKS-katters liv!
Framsidan av KKS almanacka ser du via bifogad bild.
Mvh
Morgan/KKS
Det var en fin produkt ni tagit fram Morgan! Vilka fina kissar det fanns med på bild i den!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag väntar med spänning på att min dyker ner i vår brevlåda här hemma,,den ser hur fin ut som helst