Blomstaket

Haha. Det var riktigt smart! Jag har bara haft en blomma. Den klarade sig i ett halvår men häromnatten har de vält den och käkat på den så den e i flera bitar..
"Varje katt är ett original och ett mästerverk"
Snygg lösning! Ser ju verkligen prydligt ut.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#2 Något att ta till när häftmassa inte hjälper
. Mina blommor får tack och lova var i fred, så länge jag har hyfsat tunga och stadiga krukor. Höga orkideer i höga och smala krukor fungerar mindre bra om man säger så…
Blommor? Vad är det?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Riktig smart idé!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Gud vad smart! :)
Ska du ha min adress? ;)
Staketet är gjort av 45 mm dörrfoder som jag köpte på byggvaruhuset. Det går nog attfå tag på vitmålade också. Vinklarna är 75 mm på vardera skänkeln. Mot fönsterbrädan, under, har jag använt träskruv som har utanpåliggande huvud plus en bricka för hålet i vinkeln är ganska stort. Staketet har jag fäst med maskinskruv och mutter plus en bricka. Muttern är på insidan. Man måste ha någon slags borr för att fixa till staketet. Jag har en liten sladdlös borrmaskin. Kom ihåg att det går mycket lättare att skruva i en skruv i trä om har på lite tvål i toppen av skruven.
Så himla smart :)

En sån smart idé…………. Snyggt också.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna