Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttill-minnet-av
Läst 1113 ggr
Annisangel
0

Lina har somnat...

Tack alla ni för goa råd, men lilla Lina fick idag somna in vid 11:20. Hon fick troligtvis åderbråck i hjärnan eller någon form av blödning.

Hon kom till mig som hittekatt 2000 från katthemmet och har funnits för mig och runt mig i 9 år. Hon finns ständigt i mitt hjärta och tårarna rinner nog ett bra tag framöver…

Jag ville ha hennes kropp kremerad och hennes aska tillbaka så jag kan göra en minneslund där hon tyckte mest om att vara…

Tack alla goa människor för att ni finns!! Kyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Josefa
0

Sov gott tösenGråter

catfoot
0

GråterTröstekramar…Tänker på er…Lilla Lina, Sov Gott..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Ankie
0

Åh men så sorgligt när det blir så

sköt om dig i din sorg

Annisangel
0

Tack… Jag var med när hon somnade in, och när hon gick över så drog hon en lättnadens suck som att hon sa tack äntligen…

Hon hade inte överlevt en dag till sa veterinären så det var rätt tid. Hon sa till själv att hon inte ville mera. Imorse hittade hon inte kattlådan utan satte sig bara rätt ner på golvet… Hon vägde bara drygt 1 kilo, hon som vägt 4,5 kilo…

Men hon var så lugn och kurrade hela tiden när jag höll henne. Sprutan gjorde ont, men 3 minuter senare var det över. Hon behövde inte någon andra spruta. Hennes kropp gav upp, hon var redo att lämna oss… Det känns så skönt att hon inte behöver ha ont mera… Men oooh, så tomt det är…Gråter

Många Goa Kramar

Annisangel

Ankie
0

ja det är ju värst för oss som blir kvar Gråter

tomheten, tystnaden det går inte att förklarar om man inte upplevt det själv. Ja du låt sorgen läka ut sina sår efter din lilla kisse

Hawknestgrove
0

Åh lilla söta kisse. Nu har hon det bra!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

gulliver
0

Lina lilla söta tös sov så gott. Massor av styrke- och tröstekramar till matte.

mymlanbus
0

Sov i ro lilla kissen och en tröstkram till matte

Sidentass
0

käraste lilla missevän….tänk så skönt att du fick vara nära din matte in i det sista..sov i ro misse..och jag översänder de allra varmaste styrkekramar och tröstkramar till matte..

essut50
0

Sov gott lilla Lina. Nu har du kommit till Regnbågslandet där du har det bra.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Annisangel
0

Tack alla vännerna, vilket stöd och vilken värme jag får här inne! Jag är så glad att jag kunde hjälpa henne att somna och slippa smärtan…

Ja, nu har hon det bra i regnbågslandet med alla missarna där!

Många Goa Kramar

Annisangel

sandra1977
0

meen åhhh..GråterGråter..

Skruttan-1
0

Gråter vila i frid lilla LinaGråter och jag ger matte en tröstkram