Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 465 ggr
Emelie123
0

Maya igen..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte som bara säga att Maya är forfarande kvar hos oss. Ägaren verkar inte vilja ha kvar henne eller nåt. Hon har inte hört av sig, Maya skulle egntligen hämtats i lördags. Men inte gråter jag för det:D. Hon är helt mysig lite kisse. Jag och Mimmi har klippt bort hennes enorma tover som hon hade. Men annars så är allt som vanligt, hon lever och myser och äter:D.

Lena
0

Det är nog bäst för Maya att ägaren inte gör anspråk på henne. hon har det bättre hos er! Jättesöt kisse!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

modellflickan
0

Ja hon är helt bedårande. Och hon verkar trivas bra hos er. Glad

Engla
0

Men såååå söt!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Cammo
0

Hej Molle_Mulle…

Ja visst är det konstigt att hon inte hört av sig.Jag har ju det  mobilnummer hon ringde från men ingen svarar där och det finns inget mobilsvar där man kan lämna meddelande. Och numret finns inte registrerat varken på eniro eller hitta.

Ja vi får väl se, det är ju så underbart att hon kan vara hos er i er trygga familj!

Många hälsningar

Cammo

Sidentass
0

Denna underbart fina misse…vilken tur att du finns för henne..och att hon nu kan vara hos dej…

lailas
0

vilken fin katt, jag håller med de andra till fullo att hon nog har det bäst hos dig, för om det voremin skulle jag galloppera och hämta hem…