Mathilda och hennes ungar!
Jag kanske upplevs som tjatig men här kommer lite nya bilder. Det får väl kallas 'Vad som hände sen' ^^
http://www.cosmicuniverse.net/mathilda/
Just nu ligger hela högen (som blev fyra veckor igår) och diar mamma ute på vardagsrumsmattan. Angel har precis sovit middag i min famn i två timmar, medan de andra sovit lika gott i sin box. De växer så det knakar och allt undersöks noggrant. Mina strumpor är alldeles utmärkt roliga - de går att slicka på, klättra på och ibland bita i (fast de har upptäckt att extra-mamma inte blir så glad då). Även jeans är *hemskt* roligt att klänga i.
De tultar fram över golvet, några av dem i en hiskelig fart. Både pojkvännen och jag har börjat vänja oss vid att alltid titta ner på golvet innan vi sätter ner våra fötter - allt som oftast springer en liten mörk tuss omkring och vill ha uppmärksamhet eller åtminstone veta vart vi ska.
Mathilda verkar må alldeles utmärkt. Hon håller koll på ungarna och blir bara lite splittrad när de sex springer iväg åt varsitt håll. Det enda hon inte lärt sig är att ta dem i nackskinnet och bära dem; av någon anledning har hon inte fattat hur hon ska göra.
Dawn och Angel har funnit sin väg in i mitt hjärta alldeles extra mycket och med största sannolikhet får de två stanna. Det betyder att Mathilda och tre ungar ska läggas ut på KKS hemsida. Tre? Ja, för Willow har redan fått sig en framtida husse i en av mammas arbetskamraters söner. De två fann varandra direkt (även om sonen helst av allt ville ta med sig alla sex ungarna hem) och han blev något irriterad när han insåg att han inte skulle få ta hem henne förrän i januari.
Så det är hur det går här… jag lär lägga ut nya bilder när nya bilder har tagits! :) Ha så roligt.
Camilla

Men himmel..vilket härligt vackert gäng!! Minns såväl när våra kullar blivit uppåt 3, 4 veckor gamla, vilket inneburit att man får börja att titta sig för både en och två gånger var man sätter fötterna på golvet;) Snart har ni hela härligheten både högt o lågt på samma gång….vackra dom är allihopa! O vad underbart att det redans finns hem för dom som skall flytta sen;-)

Ja, gud vad dom är gulliga dom små liven. 
supersöta! ska du sälja mamman med om det e hon som e mtahilda? varför det iåfall:) hehe. roligt att du behåller två av de liven:)
Så söta hela bunten. Älskade bilden av mamma och bebis tassar den sa en hel del.
Lisa

Helt enkelt underbart underbara!!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Underbara bilder på Mathilda och hennes 6 kattungar! Det artar sig bra kan vi se! :) Härligt!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vilken underbart söt liten kattfamilj 

vilka sötnosar vad skoj att du döpt alla till personer ur Buffy o vampyrerna
Man skulle vilja pussa på dem.
Borra in näsan i pälsen på dem
Jag är så avis :)