Äger din katt dig? :)
Hur många frågor tvingas du svara "ja" på?
Jag svarade circa 15 gånger med ja men ska inte berätta på vilka frågor:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jag svarade Ja på 7 och Nja på några till……. 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Oj… det blev 11st ja

15 ja, d v s som anebit säger, det ingår några nja där…. 
Jag svarade ja 6 gånger och så var där någon tveksam.
Vågar inte erkänna vad det blev
men några nja höjde jasvaren lite.
//Pia
Blev nog ja, nej och nja i tre lika delar
Jenna:)

jag hade ca 18 ja-svar..så nog vet man vilka man är ägd av allt!
KAn man svara nej?????????
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Här blev det definitiv nej: Blir ditt begär av att äga fler katter starkare i stressiga tider?
Och det här stämmer inte heller: Äter din katt ur en handslipad kristallskål?
Mina katter har gamla fina Rörstrandskålar:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
JA det är klart,på den frågan håller jag med. Mina katter äter ur handmålade keramikskålar. Blandat. emellanåt så äter de ur de där söta som finns på Rusta, som det står All gone i botten på! Ljusblå åt Arnebarnet och rosa åt Ester och brun åt Pipis
Ja här är det vanliga assietter eller rostfria. Har även en röd all gone som Gunilla har.
Men måste ju i alla fall erkänna att Thindra har en egen hesida och visst presenterar jag dem för folk som inte varit här innan. Likaså går jag och säger adjö innan jag går men det är mer för att veta var jag har dem så de inte smiter ut.
Ok jag svarade ja/nja på sammanlagt 17 i alla fall.Men de är ju mitt liv och det är ju bara de som bor här med mig.
//Pia

"Blir ditt begär av att äga fler katter starkare i stressiga tider?" Jag har aldrig begär av att ÄGA katter. Jag har ett behov av att umgås och leva med dem. Usch! säger jag åt deras formulering…
Jag svarade mer eller mindre ja på 11 av frågorna. Men allt det där meningslösa tramset behöver inte mina katter. Mina katter är inte barn och jag är inte deras morsa… Utom när dom är ute på bus… Men då är jag nog ett mellanting mellan morsa och orolig sjömanshustru ^^ Jag har fallit hopplöst för mina katter och jag är deras känslomässiga slav. Dock bor jag inte hos dem, så vi har ett distansförhållande. Utan mina katter är jag inte hel. Och tragiskt nog för mig är de fullkomligt hela utan mig.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Ett ja. Fråga 6.
Varför kommer alltid iFokus reklam före ett inlägg men daterat efter?..

17 st ja
Svarade ja p 12 st men av dom så var 5 st nja *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

10 ja, men endel var en tolkningsfråga, som kycklingen, att äta den själv och ha dem att titta på skulle va för jobbigt, jag ger dem lite samtidigt sen får de resten, inte har jag tänkt att äta på toan,,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Givetvis får de smaka lite av kycklingen.
//Pia

Behöver inte ens kolla länken jag VET redan att det är JAG som ägs i detta hus och inte tvärtom 
#14 Vi styr inte över reklamen. Den läggs i autmatisk lite här och där. Utan reklam skulle inte iFokus finansera sig.
18 ja :O
ojoj :)
<JA jag får ju gå ut i iskalla gången för att äta räkor. INGen av katterna får äta det…..
Oups.. 12 blev det. Fast som hos er andra vissa tveksamma.
Vad gäller kyckling eller annat så tigger vissa av dem konstant, andra i princip aldrig. fast mst nog säga att det e mest den två benta karln i huset som ger efter för tiggeri.
Tja… jag är visst betjänten i det här huset :)
Jag tänker inte ens säga vad jag fick xD
Det finns ett ordspråk… Hundar har ägare, Katter har personal :P

Typ 20 

hm! min kära sambo var vist ägd av våra katter hi hi!!
Kommer ihåg en person som sa älskling kan inte katterna få lite av din kyckling? jag svarade älskling de har ju precis fått burk mat de kan äta den ju som de älskar.
Katt kören Mjauuuuu!!!
Men du gumman de ser så sugna ut på din kyckling, jag ger dem lite av skinet från din är det ok?
Katt kören maju mjau =ge hit kycklingen nu!!
mjauuuuuuuuuu!
Mitt svar mmf gubmfben kan hmmf du avlgäsna din katt från min mun o talrik???
Katt kören mjauuuuuuuuuuu mjaaaaaaaau!!
Resultat jag försöker att oberört äta vidare med hans blinda katt klättrandes på mitt ben, o mina två mjukt jamande i örat.
Fast skam att säga mina var inte bättre när det gälde makrill i tomat sås helt galna.
Fick ge dem en egen burk annars kunde man glömma att man fick ha den ifred.
Det dök upp en grå vit tass på bordet med en klo ute som drog ner ens smörgås på golvet annars
Katten skulle alldrig drömma om att hoppa upp på bordet men vå då en tass kan de ju inte se hi hi!!
Husse äter inte gärna kyckling så han brukar få något annat gott.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Ha ha, japp dom äger mig!!