Så söta kattsyskon!
I mitt område så har jag sett två jättesöta kattsyskon några gånger.Dom är alltid tillsammans. Så sött. En bror och en syster. Ser precis likadana ut. Så söta och nyfikna. 
Jag brukar alltid klappa och kela med dom när jag ser dom ute. Idag försökte kattpojken ta tag i min långa halsduk och leka. Lilla syster höll sig på lite avstånd, men det tog inte lång tid innan hon kom fram och ville bli klappad med. Hur söta som helst. Ser ut att vara kanske 15 veckor bägge två. Så små och snälla och så himla nyfikna. Bägge två ser välmående och glada ut. Dom har halsband med små bjällor på.
Imorgon ska jag kolla upp vem som äger sötnosarna. Tror det är en yngre par som bor något kvartet ifrån oss.
Måste erkänna att man blir smått kattunge sugen igen. (Till min sambos förfäran) Han tycker vi har tillräckligt med katter här hemma. Fast han älskar katter han med. Dock tycker han att det räcker med våra bustroll här hemma.
Men lite sugen efter en liten busig kattunge är man ju..

Visst blir man sugen på kattungar. Synd att dom växer så fort bara. Det bästa med dom är ju att dom leker så mycket tycker jag. Har bara gamla katter här hemma nu. *ler*

Gejsa: Ja det är väl den enda nackdelen, även om vuxna katter är jättesöta dom med.
Älskar kattungars livliga uppfriskande sätt. Jag kan sitta i timmar och titta på när två kattungar leker.
Lailas: Vilken söt katt du har på bild. Helt ljuvlig 
Ja visst är det något speciellt när kattungar leker. det ger energi både til gamla katter och till oss människor. Det bästa vitaminpillret man kan ge.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

hmm, nu förstår ni kanske varlfr jag har illrar också. De är som kattungar hela liver. Fast liite längre och kortare i benen ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#5 Illrar är jättesöta tycker jag. Hur går Illrar ihop med katter? Är inte en iller lite som en hund när det gäller skötseln?
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
Jag håller verkligen med dej. Kattungar är det bästa vitaminpillret. 
Såg det lilla syskonparet imorde igen. Dom är alltid tillsammans. så himla söta. Vill ha en kattunge eller två…

Vilken fin liten berättelse om syskonparet:-) Trots att man har ett stort gäng katter hemma…så blir man så glader när man träffar på andra välmående katter när man är ute o spatserar..man tar sig en pratstund med missar man möter o klappar så gärna..risken finns dock..att misse får för sig att följa med vidare på promenaden..det har hänt mej ett par gånger..sen dess har jag inte alltid vågat vara så "närgången" som man egentligen skulle vilja;-)

Hej Sidentass
Jag brukar ofta stanna och klappa katter när jag är ute på promenad. Och ofta vill dom följa efter. 
Kattsyskonen är så gulliga. Imorse så följde dom efter mej en bra bit. Nyfikna och så söta och väldans pratglada. Alltid trevligt med lite sällskap. 
hehe ja sällskap skadar inte:) jg har faktiskt inte stöt på ngn katt här,men det beror nogpå att jag bor kitt i stan så TUR det.
Ni som har illrar kan väl visa oss några foton. Är inte ens säker på att jag sett någon.
Jenna

# de är inte så att du har möjlighet att plåta dom små ljuvliga varelserna vid tillfälle? *ler lite nyfiket*;-)

Ingen dum ide, Sidentass. Jag ska ha kameran redo nästa gång jag beger mej ut på promenad. Är väl inte världens bästa fotograf dock.
Några bilder ska det väl allt bli. 
#13 Det vore jättekul att få se dem på bild!
//Lena