hjälp!
alltid när man kittlar zorro på magen så sprattlar han emd baktassarna, men idag när david kittlade han vid lårbenet så pep han väldigt mkt och nafsade på honom, varför gjorde han det?
ALLTID nä david lyfter upp hhonom sätter han båda framtassarna kring davids arm och när davis ska lyfta upp armen så håller han kvar tassarna och ill inte att david tar bort demvet ngn vrröfr?
Det verkar ju som att han har ont någonstanns. Försök att undersöka om det finns något synligt sår eller något annat som verkar obekant. Kontrollera även om han reagerar lika dant om ni vidrör honom igen på samma ställe. Verkar han påverkad på något annat sätt? Tröttare än vanligt? Sämre aptit?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hur gammal är han? Är han kastrerad? Han kanske börjar bli könsmogen?
dem är född den 6 juni så dem är alltså fem månader. Tiger reagerar inget. Alltså det verkar inte som att han mår dåligt… han äter som vanligt,.rör på sig som vanligt och han verkar snarae pigg än trött. Men han pep, han kanske gjorde det för att han ville busa? han nafsade ju smtiidgt och höll hårt runt hans arm emd båds framtassarna och ville inte släppa…
Han har inget synligt sår.. jag tryckte lite löst alltså det einte riktigt vid lårbenet utan mellan bakbenen nära hans testiklar men ändå lite mer upp.. då gjorde han inget.. han bara låg där, men sen när man liksom kitttlar honom eller rör handen fram och illbaka piper han…:S
Nej dem är inte kastrerade.
Eftersom han verkar pigg och glad för övrigt så tror att det rör sig om samma som skulle hända om någon gjorde så på oss tvåbenta ja fast vi skulle ju inte bita tag tror jag *s*
Han fick antagligen ett litet grepp runt muskeln som e där och det kan ha gett ett vist obehag men inte mer
Tassar från Mojje,Minna,Zotis & matte Eva
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
hoppas det. Just nu sover han, men det gör tiger med dem har just tvättat varandra. Han tycker välidgt mkt om min pojkvönn och han pussar alltid honom men inte mig:(tiger gosar mer med mig. han trampar lltid med tassarna, och går fram och tillbaka och pusssar mig på munnen emd sin sträva tunga:)
jättte mysigt!
tiger har jättte stora utstående öron, om han var en människa skulle han sett rolig ut:P hahahaa
Det verkar inte vara någon fara på färde tycker jag. Om det skulle varit något som smärtade hade han reagerat varja gång ni vidrörde honom.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
:) men nu upptäckte jag ngn slem grej i kattlåddan…?