Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 764 ggr
catfoot
0

Matstund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hos Catfoots katter..Här har vi inga bestämda matplatser..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

MariannE11
0

fin radda med kissar….du kanske vill låna min Julia som alltid ställer till kaos för hon ska alltid ner i närmaste matskål… tror inget avskräcker henne från att låta bli att sticka ner sitt tryne…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

catfoot
0

Har redan en slasktratt ….Tudor, äter sin skål snabbt som ögat för att sen ta över de andras skålar…

OT/Snyggt ....

amlis
0

Mysig bild tycker jag!  :-)

Har du bra tips/erfarenheter att dela med dig hur man gör bäst när man matar flera katter? Ser till att alla verkligen börjar äta samtidigt, samma mat/mängd i alla skålar? 

Vi har bara en kär gamling här just nu men på väg att ta upp en/kanske fler.. och undrar lite runt det praktiska just när de kanske behöver olika fodersorter/mängder (åldersanpassad).

Sidentass
0

Vilken härlig bild!! Ska också försöka föreviga dom när alla är samlade runt det dukade bordet;-) Spirit är för rolig..han tar alltid skålen med torrisar o drar över hela golvet..precis som att han säger att "detta är mitt!!!" Lucia har också sin egen stil..hon flyttar över blötmaten med tassen från skål till golv!

Jenna-Gun
0

Hihi hur har du burit dej åt för att få alla på samma foto.

Snygg matta föresten.

Kattfätgade hihi

catfoot
0

Inte svårt att få katterna på samma foto när det gäller mat..Dom står nästan under mina fötter när jag börjar plocka fram deras matskålar..Sen ställer jag skålarna eftersom dom sitter, försökar bara ställa Virus matskål liten bit bort, han vill inte äta nära de andra..Å att Trojas inte är bredvid Tudors, för då äter han ur bägge..Men förövrigt så funkar det bra…

OT/Snyggt ....

Jenna-Gun
0

Ända gången alla är samlade i köket är när matte o husse ska äta. Annars så går de någon i sänder och äter.

kattassen
0

Jättefin matstundsbild verkligen!

Mattan matchar också sällskapet oerhört piffigt!Flört

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

catfoot
0

Köper alltid matta så den matchar katternaFlörtGlad

OT/Snyggt ....

Simson
0

Mycket fint kort på mycket fina katter! De trivs syns det! Nosgos till hela familjen! Även de tvåbenta!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

catfoot
0

Tack Simson, det samma till dig å din familj

OT/Snyggt ....

Bumbis
0

Härlig bild och vilka vackra kissar!! Kyss