Inkorgen !
Finns det fler än jag som fortfarande inte kan skicka meddelnden ? Har ingen skickaknapp.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Jag kan skicka

Jag kan svara på pm hemifrån men inte när jag är på jobbet.

Jag kan svara på pm hemifrån men inte när jag är på jobbet.
Ni som inte har någon skicka knapp. Ni har troligen IE6 som webläsare för för dom som fattas den. Och tyvärr så kommer det inte felsökas för att åtgärda det problemet. För killarna har beslutat att inte stödja IE6 längre.
Så dom alternativ som finns är att uppdatera sin IE till IE7 eller installera en alternativ webläsare. Finns några olika man kan välja. Och det går (om datorn har tillräckligt med kapacitet) att ha två stycken installerade utan problem och till och med använda båda två samtidigt. Annars finns bara alternativt att ha det som det är.
Om ni kikar i tråden FEL/PROBLEM (finns nålade på support) så finns det länkar (i inlägg #0) till två trådar där det finns länkar till webläsare. Där finns också i inlägg #1 info om vilka problem som hittills enbart drabbat dom med IE6 och som inte kommer åtgärdas.
Om ni är osäkra på vilken version ni har. Kika nere i listen på fönstret ni har öppet. Har ni IE6 så finns där bara en jordglob. Finns det däremot jordglob och ett förstoringsglas och 100% så har ni IE7.
Tack för tipset ! Har hållt på och uppdaterat och installerat och vet du vad !!! Nu kunde jag svara på ett pm, Där fanns en skicka knapp.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Debattia vad skönt att höra att det "bara" var det.