Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttips-råd
Läst 558 ggr
[helenal]
0

Akutmatte?

Gick in på en katthems sida där de stod att man kunde anmäla sig till akutmatte. Har någon av er varit det ngn och kan dela med er?

Engla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har varit stödhem till vår lilla My. Det var/är genom KKS. De ringde och sa att det fanns en katt i Skåne som behövde komma till ett nytt hem, eftersom det var fullt i hennes dåvarande stödhem. Vi åkte 30 mil fram och tillbaka för att hämta vår lilla donna. För några månader sedan bestämde vi oss för att "köpa loss" henne, så idag är hon vår katt. Villkoren för att vara stödhem är säkert olika från katthem till katthem. Kolla upp vad som gäller på det katthem du väljer.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

[helenal]
0

va söt hon är. det blir ju lät att man fäster sig vid katterna,men det e tur att man kan "köpa loss"

Lena
0

#1 My är jättesöt Engla! Vilken tur att ni tog er ann henne!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

My och hennes syster Maja skulle skjutas, men så kom någon och räddade dom. Maja bor fortfarande kvar i sitt stödhem…

[helenal]
0

hur ser maja ut:)?

Engla
0

Titta under www.kks.nu och under Morgan/Lisbeths katter. Maja ligger under svartvita honor. Jättevacker.

evamojje
0

Det är helt klart en jättekul upplevelse både för mig och min egen katt Mojje.Och att oxå kunna hjälpa till är väldigt givande.

Kli & Tramp från Mojje & Eva+ Minni & Zotis

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.