Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 890 ggr
WinterPrince
0

Lycka!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill bara dela med mig av den lycka jag kände igår.

Jag har haft min hittekatt sedan september 2007. Igår för första gången hoppade hon upp i mitt knä. Hon låg bara 10-20s men ändå!

Tidigare har hon inte haft något emot att man lyfter upp henne i knäet, men aldrig själv tagit initiativet. Hon kommer gärna och ligger jämte däremot.

Ville bara dela med mig!

catfoot
0

Vet, den lyckan är obeskrivbar…ett lyckorus, att äntligen vill dom komma själv…puss på lilla nosen från../Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Gronstedt
0

Vet hur det känns, det tog många år innan den förra hittekatten här steg upp i knät själv, även om han också gärna låg bredvid. En underbar känsla!

Ledin
0

Grattis :D kul att det lyckas med dessa hittekatter. Själv har vi en vi med men hon var liten när jag hitta henne då var hon sjuk (igenmurade ögon,rinning näsa) liten o mager jägaren var på väg men jag tog in henne. Ringde vetrinären o åkte dit där fick hon en spruta sen salva till ögonen. Hon friskna till men ena ögat är det fel på inget hon har ont av men ser inte så bra på det, iaf hon var ju liten så kelig har hon blivit mycket snabbare än större hittekatter blir. Men jätte kul o höra att vuxna hittekatter blir keliga som era, inte alla vanliga tamkatter blir ju keliga änds :) Lycka till med framstegen så söt  o tjusig kissen var med

Jenna-Gun
0

Åh det är en underbar känsla.

Kram

Alexej
0

Kyss

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Destany
0

åh det e en sån härlig känsla..vet hur det e det tog puma jätte jätte lång tid ca 3 år innan hon hoppade upp själv i knäet.. känner din glädje =)

Sidentass
0

åhhhh vilken härlig nyhet…vet hur glad man blir, alldeles varm inombords…så fin kisse!