Måste få visa
Har två matfriare som är tama katter. Att de har ett hem är vi ganska säker på. Men vem som äger dem vet vi inte.
Den först är svart.
Den andra är grå och vit med en fin mössa på.
Han hittade jag uppe på garderoben i gårkväll.
Han läg där minst till kl 03.00.

De är fina! Ser verkligen ut som att de har ett hem. Har de nyligen börjat fria hos er?
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Åh..så stiliga de är…de trivs hos dig 
Jättefina katter! Hoppas de har bra hem, de ser ju välmående ut!
Vad säger dina kissar Jenna när de får oväntat besök?
Det våra bryr sej inte om dessa katter. Ja de har nog gått här ett år minst.
Fast jag har inte sett den gråvita så nära och inte inomhus förän i gårkväll.
Det är lika dant här hos oss. Grannskapet alla katter söker sig hit. Men de är inte undernärda och behöver mat. Verkar som de förstår att det huserar sanna kattälskare i huset. :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag hade inte gillat att mina katter gick in till andra.. Och jag hade inte låtit andras katter få vara inne hos mig när man ser så tydligt att dom är någons och mår bra.. Jag hade jagat ut dem. Och jag hoppas om mina katter går in till någon annan att de blir ut jagade.. Jag vill inte att någon ska "adoptera" mina kissar.
Nu är ju mina inne men ändå.. Har haft ute katter hela livet. Kan inte nu när jag bor som jag gör.
Men om det är -25* ute på natten: Så kan man inte bara stänga ute dem. Sånna är vi.
Vi har ingen aning om det är en gammal tant/farbror som inte orkar vara uppe och öppna för den stackars frusna kissen. Vi får forska i vem som äger dem när det blir bättre väder.
Har ingen skrivare så jag kan skriva ut bilderna heller.
För då kan jag sätta upp lappar. Men misstänker att det inte blir bättre om ägaren kan finnas. Katterna får ju gå fritt här i byn . Okastrerade osv.

Där jag bodde innan var allas katter hos alla, Öppnade jag dörren så var hela lägenheten full med katter (dom hade hem för deras hussar och mattar brukade komma och hämta dom) Min ena katt hittade min granne sovandes på hans byrå en dag när jag letat efter honom en hel dag… Han hade haft balkongdörren öppen och han hade gått in, nyfiken i en strut som han är.. Sen var det några av mina andra grannars katter som också låg där och sov!! Tyckte inte alls om att min katt gick in till grannarna, men vad gör man? Men som tur var så var dom ju snälla, alla hade nästan katt i det huset.
Maria

Vill du kan jag skriva ut bilderna och skicka dom till dig. Har inte skrivare hemma jag heller men vi har färgskivare på jobbet. 
Men oh så snällt. Får jag be om 2 ex av dem.
Tack tack. Pmar dej adressen.
Kram :)

Så fina katter du har på besök.
Men oj den var ju nästan som den gråvita på min bild.
Det är en bonde 1 km bort som äger den gråvita, fick jag reda på i gårkväll. Så då blir det ett snack om kstrering med den bonden. Ni ska bara veta vad jag kan predika i det ämnet. Och flera utskrivna artiklar om det :). Kan jag lämna till honom.

#14 Ja dom är ganska lika. Bra att du predikar om kastrering för bonden!

Men vilket finfrämmat du fått Jenna:-)
Ja de är så söta. De är inga bråkstakar heller.
Våra lyfter inte på ögonlocket, när de kommer in.
Ja jätefina! HA
, tänkte just föreslå att jag kunde skriva ut jag med, fast snåljåpen Gunilla har bara svartvit skrivare. Laser. Så behöver du fler, så kan jag skriva ut svartvita åt dig, många. Så kan jag skicka dem till dig på mail HAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Nu var jag väl rolig?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Här är nya bilder.
Katten som vi trodde bonden ägde var inte rätt katt.
Så då får vi efterlysa den ägaren oxå tyvärr.
Vi hade -16* i natt så den har legat inne här.

Så fin den gråvita är! Hoppas ni hittar ägaren!

Ska jag skriva ut några på denna kissen också nu när det inte var bondens katt?

Hoppas han har ett hem den lille sötnosen.. Så fin han var.
Maria
Jo nog får de vara här.
Men man vill gärna få veta vem som äger dem. Om inte annat så kan man predika kastrering och vård av katt.
Har pmat dej Destiny