Medlemmar i Billyhittekattsförening
Vill bara säga till alla som är medlemmar i Billyhittekatts klubb att bladet som ska ut där har blivit väldigt försenat då inte alla som ska hjälpa till varit tillgängliga. Bladet kommer komma i mars och då vara fyllt med saker hoppas vi. Vi är väldigt ledsna för detta.
Sedan vill ja påminna alla som betalar in 200 kr eller mer att ni får gärna maila mig då ni är automatiska medlemmar i klubben. Då ni dessutom har chansen att vinna fina priser. Bara att pm:a mig men man måste ha satt in 200 kr på en och samma gång. Sätter man in ex. 100 kr i januari 50 i juni och 50 i augusti så räknas inte det.
Vill någon annan bli medlem så pm:a gärna :)
Titta gärna in på vår hemsida… den e lite uppfräschad :)
Länken funkar inte
ja vet kan inte få den att funka :(

www.billyhittekatt.se www.billyhittekatt.se
Ursäkta att jag kladdar lite här men det fungerade tydligen inte med att göra mellanslag efter länken heller.
Kopierade och klistrade in i adressfältet istället och det gick bra 
Okej tack :)

Hej!
Det är bara jag som kladdat igen
i mitt förra inlägg. Skrev adressen på nytt (kopierade innan) och mellanslag och si nu fungerar den.
Mellanslag fungerar bara med Explorer. Med Firefox måste man alltid använda länkkedjan.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus