Katten Engla...
Klart att katten ska heta ENGLA ju….!
Vilken tur att hon överlevde!!
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,915017,00.html
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Ohh, vilken historia. Tycker om de med lyckliga slut. tyvärr så finns det föör många utan lyckliga slut. men dessa får en att orka med även dem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja vilken underbart söt stark liten kämpe! Jag är så glad att hon klarade sig!
Oj det var en svindlande historia det där. Vilken tur att den slutade lyckligt trots allt!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ännu en berättelse med lyckligt slut.
Men hur har kissen hamnat på ölandsbron????
Kan det vara så dj***igt att någon kastat ut den från en bil.
Det kan väl inte finnas sådana människor eller…………
Jenna som aldrig slutar förundras över människors ondska
#4 Tanken har slagit även mig. För hur kan den annars ha kommit på Ölandsbron? Kan folk sätta katter, illrar och andra djur i en bur mitt i skogen så kan det säkert även sätta dem på Ölandsbron. Det verkar tyvärr inte finnas några gränser…..
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Man kan ju knappt stanna på Ölandsbron…alltså, jag har för mig att det inte ens finns någon sådan fil där.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

vilken tur lilla engla hade som blev upptäckt,usch jag vill inte tänka på hur hon hammnade där,men med sanningen mitt framför mej kom jag att tänka på..vad det ingen som såg det????så oskyldigt kan man väl inte kasta en kattunge eller?????
Fattar inte heller annars hur lilla kattungen hade hamnat på ölandsbron :(((
Den har säkert blivit utkastad :((