Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 1269 ggr
siberlina
0

Ny katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

imorgon ska   majja   10 år   flytta hit, jag   är lite orolig  hur min   ullis    som är  ca 2år   ska  ta  det,jag hoppas  hon  är snäll  och inte klår  upp majja…håll  tummarna  att det går bra…

tuska
0

Jag tror det går bra.  Lite fräs och spott kan det väl bli någon vecka, gammel katten kommer nog att tala om vem som är älst.

Jag är en stor älskare av gammel katter de är så förståndiga och gossiga.   Lycka till

mymlanbus
0

Oh så fin hon är lilla Majja, hoppas att det går bra med kissarna.

Vad är Majja för ras? Vilken fin krage hon har :)

chigak
0

Så fin hon är. Lycka till!

Issa
0

Eftersom Majja verkar vara en brunmaskad birmatjej, så går det nog bra. Birmor brukar stå på sig. Har själv 2 st och här hemma är det birmorna som bestämmer.

siberlina
0

majja  är en ragdool  ,hon är  väldigt  snäll  , så jag tror   det är  ullis  som kan va  lite  dum..

siberlina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en till  bild

Issa
0

Aha, det är en ragdoll. Svårt att se skillnad på dom ibland, särskilt när man inte ser fötterna. Går säkert bra.

karins
0

Hoppas det går bra med fina Majja!

Jenna-Gun
0

Lycka till med din nya kisse.

Av erfarenhet så brukar det gå bra med en äldre  ny kisse.

Kram

MyTwiggs
0

Lycka till!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Lena
0

Så fin hon är Majja! Det ska säkert gå bra ska du se. Man får räkna med en del fräs, morr och småbruk första tiden men det brukar mattas av inom ca 1 vecka. Du kan köpa Feliway doftavgivare som man sätter i kontakten. Det tar bort den värsta stressen när man sammanför nya katter med varandre. Du kan köpa det på Apoteket.

Lycka nu till med det hela och skriva och rapportera hur det går. :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

martdat
0

Spännande, Hur hamnade denna tjej hoss dig?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

siberlina
0

det jick inget bra , min ullis    blev helt galen, hon är van   att   få all

uppmärksamhet,   så nu är majja   hemma   hos  min syrra   igen, det  känns   sorgligt…Gråter

martdat
0

#13 men det kan ju ta ett par veckor innan de acepterar varandra, ge det lite tid, inte ge upp efter en dag, ullis lungnar nog ned sig efterr ett tag, till och med min Miss som hatar alla brukar sluta fräsa efter ett par månader,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
0

Ja ta hem kissen som besökare lite då och då. Till slut så går det nog!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....