Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttips-råd
Läst 669 ggr
Solveig
0

En katt flyttade in..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten mager tovig honkatt flyttade in till min dotter idag. Huskatten fråste och slog med vassa tassen men hittekatten bara hukade sig och stannade. Då gick huskatten och la sig och såg ut som skyll er själva. Hitttekatten måste ha bott nånstans med hund och barn och gick genast  efter maten och la sig i tevesoffan med dotterdottern. upphitte- lappar ska upp, annars får hon stanna.

Solveig
0

hon tycker om att titta på teve, eller iallafall ligga i soffan.

Cammo
0

Vilken underbart vacker misse! Älskar dessa sköldpaddisar med rufsigt mönster! Så skönt att hon fick komma in, du måste berätta hur det går sedan!

Cammo***bifogad bild…min Michelina…tvillingsyster?

Solveig
0

Har du kollat om Michelina är hemma?Glad De var otroligt lika, eller kan iallafall bli med lite mat och omskötsel.

Cammo
0

Glad…Michelina är visserligen en vandrarkatt…hihi…men ända till Bergslagen hittar hon nog inte!Flört(tjuvkikade på din personliga info!)

// Cammo'''

Lena
0

Vilken jättefin kisse! Skönt att veta att hon nu befinner sig i värmen hemma hos er. Så snällt av dig att hon fick komma hem till dig och familjen!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

lailas
0

jag blev alldeles stel inombords!!!! är detta min kaxe som vi letat så efter??? är så lik henne min dotters tårar fall när hon såg bilden skickar enbild så dukan se,, hoppas verkligen att det är vår älskade vän..

Lena
0

#6 Det verkar inte som den upphittade kissen har något vitt i sig som jag ser att eran vackra Kaxe har. Annars hade det ju varit underbart om det hade varit så.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Fideli
0

Liknar även min lilla "hittekatt" Emilia….hon är också sköldpaddsfärgad….med endast lite vitt på halsen…

Jag kontaktade polismyndigheten om de hade fått in anmälan på saknad "kisse" vars beskrivning stämde in på Emilias….men nix, sen läste jag på alla anslagstavlor som jag kunde hitta…..men nix, tittade på nätet….ingen saknad där heller….läste i lokaltidningen….inget där heller….kollade hos vår veterinäklinik….men ingen tycktes sakna henne…..vilket gjorde så ont i mig…..hoppas på ett gott slut för er båda….antingen hittar ni hennes hem….eller så får hon STANNA…(det ser i allafall ljust ut för henne….eftersom hon gärna får stanna hos er…Flört)….hon ser jättefin ut……Glad

Fideli…Glad

Solveig
0

nej Laila, tyvärr har Siba som hon redan döpts till, inget vitt alls i pälsen. Genom detektivarbete har hon troligtvis spårats till en tant som ligger på lasarettet. Hon får stanna så länge så får vi hoppas att tanten frisknar till och kan få tillbaka sin katt.