Auktioner
Hej!
Jag har startat lite auktioner på Tradera har skrivit på http://insamlingsauktioner.egetforum.se/ välkomna att kika in där där heter jag Katja.H
Pengarna kommer att gå till Top Cats Akutgrupp www.akutgruppen.com ett katthem som arbetar i stockholm med omnejd. Katthemmet har ingen lokal utan katterna bor i akuthem tills permanent hem hittas.
Putt
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Puttar :-)
Putt för handgjorda kort- stöd akutgruppen
En liten kvällsputt :-)
Puttar för KAtjas kort!
Nu hr jag bjudit på ett objekt!
Tack Gunilla! Jag har också bjudit på din söta Bautaråtta den är ju hur gullig som helst ;-)
HAHA, du med? JA de går åt som smör i solsken……Bjud nu tjejer och killar på KAtjas vackra kort!
Sen har jag startat en ny aution 3st virkade myntamöss. Finns med på http://insamlingsauktioner.egetforum.se/ under tradera auktioner. Så här ser dom ut :-)
#10 Har bjutit på dina myntamöss, verkligen jätte snygga tycker jag..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
#11 Tackar…
Åh ursnygga möss ju!
#13 Tack så mycket :-)
Kära vänner bjud nu lite till katterna behöver pengar ;-)
Ja bjud nu! Tänkte faktiskt sätt aigång och sticka en januarikisse till förmån för Akutgruppen…..
#15 Vad kul :-)
Nu är det nya auktioner igen till förmån för akutgruppen http://insamlingsauktioner.egetforum.se/forum/
på tradera kan du söka på akutgruppen så får du upp mina auktioner…
#11 har skickat iväg korten och mössen :-)
#15 har skickat iväg korten :-)
KAtja, bara huvet kvar……
#18 vad duktig du är Gunilla :-)
Kissen är klar. I morgon lägger jag ut den på auktionsforumet med bild. OCh KAtja, tack för de vackra korten! De är så fina!!!!!
Tack Katja för korten och mössen. När vi kom hem så var brevet med mössen redan öppnad av Milou tror vi..
#21 haha ja, så kan det gå :-)
Shit, glömde fota kissen. Gör det i morgon. Kan upplysa om att den är i mohair…..
å så en bild här inne att sukta på också
Vad du är duktig Gunilla. Katten var verkligen söt..
HAha lika söta som dina kissebarn!
#24 Gunilla katten var riktigt söt :-)
Passa på nu 3st virkade myntamöss auktionen går ut den 11/1 på tradera och sen har jag gjort några nya kort finns på tradera och man kan söka på akutgruppen så får man upp alla min auktioner.
JA dina små möss är ju helt underbara, Katja1 För att inte tala om dina kort…..
Putt… auktionerna går ut den 11/1 :-)

Kat08ja: vad heter du på tradera? 

Hittade dej!!!
På tradera heter jag Katja.H men om man söker på Akutgruppen så får man upp alla mina auktioner :-) och som sagt alla pengarna går till Top Cats Akutgrupp och hemlösa katter…
Idag går auktionerna ut på em. Inga mera bud på mössen? just nu är det högsta budet 45kr för 3st virkade myntamöss…
JA de är så himla fina, KAtjas möss! Riktiga skönheter!
Jag vann mössen *dansar runt* snacka om lyllos mig alltså :)
Ja de är otroligt vackra1 Synd att ge dem till mördarkatter, nästan, så fina som de är!
:) man kan ha dem i bokhyllan så de suktar katterna :) nääää, bara skoja…
#35 Grattis :-) Haha…ha dom i bokhyllan så de suktar katterna ;-) Hoppas att katterna gillar mössen…
#35 Hoppas du är hemma när brevet kommer från Katja. När vi fick våra så var vi inte hemma, när vi kom hem hade Milou redan öppnat brevet.
Det var ju hennes tyckte hon..
Ska vakta brevlådan noga i morgon och dessutom kolla in om brevbäraren faktiskt lägger ett kuvert i min låda och inte i grannens som sist.
Jaja, man får ju säga att lilla granntösen blev glad när hon fick kattungar att leka med, även om de inte var levande
tänk om hon nu skulle få de här mössen oxå
då surnar jag allt till på brevbäraren! 
Ska försöka att fota Shimena för hon ser så rolig ut när hon kommer bärandes på kattungen (som essut har gjort) och hon blir så ilsk om jag försöker att ta den för henne, då morrar hon! Första dagarna var hon helstollig i sin bebis och hon hade den med sig överallt, till och med till matskålen och in på toa :) hon är rolig hon :)
Förresten… det här är jättebra presenter till andra kissar också :) så jag tänker försöka att skämma bort andra i min omgivning som har katt :)
JA devrkar väldigt populära, de små kissebarnen! JAsså Mymlanbus, en til som bor i en Bermudatriangel…. JAg både väntar och har skickat brev runt jul, som inte kommit fram.
#41. Trist när man skickar saker som inte kommer fram. Hattarna var såååå populära, kela och dregla och kela och dregla, de blir dyngsura av dregel :) populära alltså :) borde alla ha till sina kissar!
#40 Har skickat iväg mössen idag :-) så dags att vakta brevlådan imorgon haha…
#43. Om inte annat så vaktar Shimena, hon är världsbäst på att veta när posten kommer :) och allra helst om det luktar goooooott :)
#43. Idag kom mössen i min brevlåda och innanför satt Shimena och väntade troget, men jag hann först :). Men Katja så fina mössen var och så uppskattade av kissarna :) tack!
Kram
Malin
#45 Varsågod vad kul att katterna gillar mössen vad glad jag blir :-)
Synd bara att det är nåt fel på detta forum. Det händer inget där, inga uppdaterinagar elleromflyttningar. Tur att det fungerar för oss som går in emellanåt i allafall….
#47. Ja… är det ingen som sköter det där längre? Det är så himla trist, var har alla tagit vägen? 
Men jag såg att du har bjudit på min mohairkatt!
Japp…vem vill inte ha en mohairkatt
det vill i alla fall mina!
Så vi borde få folk att handla där lite mer… för tradera har ju det där skiten med att de bjuder över osv. Bättre att lägga ett bra bud (högre) och sedan få det att stegra lite
. Annars kan man ju som vinnare lägga till lite extra när man har vunnit, det gör ju ingenting, för det går ju till bra ändamål, eller hur?
Mymlan, haha, mohairkatten är egentligen inte avsedd som kattleksak, den är alltså int preparerad med kattmynta som de andra grejerna jag gör. MEn det är klart, lite smittar väl myntan av sig, då jag brukar hålla mig över fyllningen med katmyntan, när jag fyller leksakerna med mynta. Sen sprayar jag inte katten med mynta heller, men det är klart jag kan ju "knarka" ner den, om du så vill och om du vinner
#51. Aha, men det spelar väl ingen roll heller, om den inte är preparerad med någonting alltså, den kan stå i hyllan och vara vacker :)
Ja den är faktiskt barnsäker…., så man kan ge den som gosedjur till ett barn…..
Oh… och jag ska ju bli farmor i april :) så det kan ju vara en present till lille killen då ju :)
Förresten, idag kom småkissarna från Essut, snacka om att mina kissar är överlyckliga, de har många leksaker att leka med nu :)
#55 Skönt att kattungarna kom fram till dig.
Nu har jag virkat nya möss auktionerna är på tradera sök på Akutgruppen så får du upp alla mina auktioner. På tradera heter jag Katja H. Alla auktioner avslutas den 6/2-09
Pengarna kommer att gå till Top Cats Akutgrupp www.akutgruppen.com ett katthem som arbetar i stockholm med omnejd. Katthemmet har ingen lokal utan katterna bor i akuthem tills permanent hem hittas.
[« Tillbaka](Read.aspx?ThreadId=9cb0b34d-3ed7-41e4-bcc6-6ac885436d87&mDate=2009-01-30 16:12:11&gid=a64e53f4-ce57-4a5e-b364-293b3358d1d9&rcount=585&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup#57) Alternativ
Putt för Katjas vackra Möss!
Så fina de är.

Åh så söta möss
Får man fråga om det finns någon beskrivning på dom?
Kom inte in där
jenna:(
#60 Tyvärr har jag inte virkbeskrivning på mössen utan jag bara virkar :-)
JA de otroligt vackra, KAtjas små möss! Putt för dem!
Puttar jag med… jag vann auktionen förra gången och fick hem mössen… de var så jättefina! Rekommenderas varmt alltså!
En liten kvällsputt 2 dagar kvar på auktionerna :-)

Dom är så snygga dina möss…helst den svartvit randiga var häftig
Putt! 1 dag kvar :-)
putt!
7 timmar kvar på möss auktioner. Gå in på tradera och sök på akutgruppen så får du upp alla mina auktioner. Alla pengar går till akutgruppen och katterna :-)
1tim kvar på tradera ;-)