Dubbla bilder i inläggen?
Ibland kommer det dubbla bilder i inläggen.
Det beror på dina inställningar.
Går in på dina inställningar, kategori Profil: Ändra inställningar för teckenstorlek och utseende.
Där finns rutam: Bilder direkt i inlägg.
Om du bockar för det behöver du inte bocka mer i: Visa bild direkt i inlägget när du skriver ett nytt inlägg.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Putt
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jättebra.
Får ofta mail från folk som inte vet hur man lägger in bilder i inläggen. så då blir det fel.
Jenna

Putt åt Lena?
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Det finns också en bugg att stora bilder plötsligt blir små bilder. Och jag ser ibland 2 stora bilder med Firefox speciellt i Karins inlägg men hon ser de vanligt, dvs bara en stor bild.

Aha!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Jag har försökt följa hela den där vägen där man klistrar in sin bild i meddelandet och sen får upp en ruta som man ska kunna dra i så att bilden visas direkt i inlägget, men den visas inte för mig ändå. (Jag har inte rutan "visa bild direkt i inlägg" eftersom jag inte är Medarbetare. Måste man vara Medarbetare för att få visa bilden direkt i inlägget?
Jo om du går in i dina inställningar så kan du klicka i det kolla #0. Då läggs bilden automatiskt i de inlägg du vill visa bilder i.
Jenna
Bilder kan alla lägga in oavsett om Medarbetare eller ej. Om man är plus-medlem och det är alla med stor Avatar.
fagdu, gå in i dina pers.inställningar under genvägar i den svarta rutan.