Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten-medlemmarna
Läst 670 ggr
Alexej
0

Dubbla bilder i inläggen?

Ibland kommer det dubbla bilder i inläggen.

Det beror på dina inställningar.

Går in på dina inställningar, kategori Profil: Ändra inställningar för teckenstorlek och utseende.

Där finns rutam: Bilder direkt i inlägg.

Om du bockar för det behöver du inte bocka mer i: Visa bild direkt i inlägget när du skriver ett nytt inlägg.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
0

Putt

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jenna-Gun
0

Jättebra.

Får ofta mail från folk som inte vet hur man lägger in bilder i inläggen. så då blir det fel.

Jenna

Simson
0

Putt åt Lena?

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Alexej
0

Det finns också en bugg att stora bilder plötsligt blir små bilder. Och jag ser ibland 2 stora bilder med Firefox speciellt i Karins inlägg men hon ser de vanligt, dvs bara en stor bild.

Simson
0

Aha!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Fagddu
0

Jag har försökt följa hela den där vägen där man klistrar in sin bild i meddelandet och sen får upp en ruta som man ska kunna dra i så att bilden visas direkt i inlägget, men den visas inte för mig ändå. (Jag har inte rutan "visa bild direkt i inlägg" eftersom jag inte är Medarbetare. Måste man vara Medarbetare för att få visa bilden direkt i inlägget?

Jenna-Gun
0

Jo om du går in i dina inställningar så kan du klicka i det  kolla #0. Då läggs bilden automatiskt i de inlägg du vill visa bilder i.

Jenna

Alexej
0

Bilder kan alla lägga in oavsett om Medarbetare eller ej. Om man är plus-medlem och det är alla med stor Avatar.

fagdu, gå in i dina pers.inställningar under genvägar i den svarta rutan.