godmorgon V.3
godmorgon
nu är jag hemma från thailand.idag ska jag gå och köpa en stor semla,hur går det med värmdö katterna

godmorgon, Hoppas du hadde det jättebra i thailand, Ska gå och jobba strax, hadde helre sovit men det blir nog bra när jag väl kommer dit,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Välkommen hem, hoppas du har haft det skönt i värmen. Der har vekligen varit kallt här!
Välkommen hem.
Här hemma har snön försvunnit helt. Hurra.
Ska till Stockholm och handla lite vin, sen iväg på ett möte kl 16.00 på jobbet.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
£3£. måste du åka ända till stockholm för att köpa vin\. du har ju bolaget precis där du bor. kram.
#4 Jag ska ha "kattvinet" för flaskan skull. Dom är så populära att dom går åt så fort. Har kollat på nätet vad dom finns någonstans. Det har kommit en annan färg i år som jag vill ha.
Förresten ska jag ändå till Tumba idag..

essut , vilka fina flaskor. finns som bara på vissa systembolag?

Välkommen hem.
imorse åkte jag och hämtade de tre katterna och körde sedan till veterinären för kastrering och id-märkning. Ska hämta dem i eftermiddag. Veterinären lyssnade på deras hjärtan och allt lät bra.

elena , har dom blivit sociala och lungna..
Essut, jag måste få artiklenumret på det du köpte. För jag kan inte se mer än den som du har längst ut till höger på bildne och det är den jag har som den senaste. Vilken färg är det på den flaskan du harnu?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

godkväll,Pappa fyller 60 i dag så ska dit på miiddag, Baloo var ledsen på mig när jag satte mig vid datorn, dumma jag har ju STÄDAT och sjutit in datorn där den ska va, men nu är den utdragen ijen så han kan klättra upp i famnen och är nöjd.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

ha en skön kväll allihopa…
#9 Bolaget hade bara dom blåa fortfarande. Har ju läst i nån tidning att det skulle komma ut en ny flaska. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilken tidning det var
Välkommen hem från Thailand Siberlina!
Vilka fina kattflaskor Essut!
Jag har börjat jobba igen efter lite julledighet. Alltid lite trögt det där att komma igång igen sedan man haft semester. Inatt blåste och ven det så mycket att jag sov som en kratta. Det blåser fortfarande men inte riktigt lika mycket.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Ja, nu har jag sålt en del dubletter, ska skicka iväg dem på fredag. Behållningen komer förstås att gå till KAttkedjan. Jag ärvde ju Siws flaskor när hon dog……
#14 Vad bra att du säljer dubletterna så du får in lite pengar.. Jag har bara 3 dubletter här hemma.
God eftermiddag.
Vi har klippt klorna på Pontus idag, han var verkligen snäll..Han sa inget och var i min famn hela tiden..
Solen skiner här i Kungsör..Man ser att isen på ån har smällt bort så änderna har mer vatten att röra sig i..
Inatt ska jag börja jobba igen, tur att jag ska bara jobba 2 nätter. Det är rätt så skönt att man får välja när man vill jobba, bara man gör sina 10 nätter på en månad. Så det är min tredje lördag på raken ska bara jobba nästa lördag oxå..Sen är jag ledig fyra helger på raken det är skönt.
Göd middag.
Här är det - 31* just nu, burr burr. Min man fick ta hjälp av en jobbarkompis för att få fart på bilen i morse (Dåligt batteri) för att komma till jobbet.
Katterna tycker det är skönt med toalådor inne nu.
Sitter me en fleecepläd över mej och huttrar. Fast vi har 18* inne.
Jenna

ha en skön kväll och helg allesammans…
Men Jenna då? Eldar du inte? 25,6 här inne……