Puma
Snart har jag haft denna lilla hittekatt i 2 år…
den 13 oktober 2004 kom en liten mager kattunge till mitt hem sent på kvällen.. hon följde med en kompis hem o jag var den enda som kunde ta emot henne…Jag hade flyttat hemifrån till en annan ort 3veckor innan så jag hade tänkt att vänta med att skaffa husdjur tills jag kommit i ordning…. men så blev det inte… Jag fick låna ihop till sand o mat den kvällen för inga affärer var öppna…Jag kunde inte ett dugg om katter o hade aldrig haft katt innan heller… Mamma köpte en kattbok till mig men det mesta jag lärt mig har jag lärt mig av Puma… det var struligt o jobbigt i början hon lät mig inte sova en hel natt på ett helt år…. men jag härdade ut o nu har jag en liten kisse med stor personlighet…. Ångrar inte en sekund att jag tog hand om henne….
I april fick hon kattungar med sin livskamrat Zorro o hon var en underbar mamma fastän hon var frågande till dem i början…
För några veckor sen blev hon kastrerad o hon e helt förändrat.. hon leker o busar som hon aldrig gjort innan…
Älskar henne så mycket

Ja, hon var ju jättefin.

Sååå fin hon är…vackert med sköldpaddsfärgade missar..min äldsta Josefin, har liknande teckning som din Puma..förstår att du tycker så mycket om henne!
Men så fin Puma är.
Förstår att du gillar henne mycket.
Fina färger oxå i pälsen.
Puma är underbar! :) / Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

tack så mycket allihopa.. ja hon e jättesöt men det jag gillar mest med henne e henns personlighet… hon e så snäll o go.. har aldrig bitit elle rivit mig..