Finaste bilden?
Har ni något foto på era katter som ni tycker extra mycket om? Här kommer ett på min älskling Blixten. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

#3 Oj sådant vackert foto av ButteBolis! Där har du lyckats bra med det de flesta av oss andra går bet på - att ta bra foton på helsvarta djur.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#5 & #6 Vilka godingar och vilka fina foton!
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#8 & #9 ännu flera godingar har tillkommit! Vilken kul tråd det här har blivit!
//Lena

Oj vilka härliga bilder på vackra missar.
Bilden på Kisen är ju en "kalenderbild"…
/Pelusa
#13 & #15 Instämmer! Riktig mästarklass är det! :)
Men alla katter är underbara! #11 Hittekatten Theo är jättelik min tidigare katt Emil.
//Lena

#16 Ja det var verkligen en gullig bild! De är verkligen goa med varandra kissarna.
//Lena

Så sjukt fina katter.
då bara måste jag bidra med en bild på en av mina katter oxå :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Yazmine! Så söt katt!
Tycker motljusbilden av din misse är mycket vacker, Yazmine!
Oxo Hennums fjuniga svartnos i solstrimman är underbar… för att bara nämna några av alla dessa otroligt fina bilder av missar!
/Pelusa
#24 Mycket fina bilder alla tre på dina katter!
Hela världen är minsann full av vackra katter och duktiga fotografer! Vilken härlig tråd det här har blivit! Bra idé Engla!
//Lena
Tack =) tycker också att det var en bra ide skulle vilja sätta in bilder på alla mina katter men jag har några stycken och att försöka få 8 katter på samma bild är näst in till omöjligt,ha en bra dag =)

Söta kisar allihopa! 
Här en bild på min senior Lucas 19 årig perser, lika bitsk som han ser ut, samtidigt kramgo nallebjörn Maggan47

Ohh, vilken fin höstbild.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Gillar denna på Ängla. Vår härliga söndagspromenad.

evangeline: Gosiga och härliga bilder!

Oj, oj ännu mera godingar! :)
//Lena
Han heter Morris och är 7 år.Har lite kattungebilder på kattungarna vi har just nu.