Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 1353 ggr
SmillasMatte
0

Gråter...

Idag läste jag ett inlägg på kks gästbok om en stackars kattmamma som blivit ihjälkörd. Bredvid sprang hennes lilla kattunge förvirrat runt. Finsn det ingen som kan ställa upp som stödhem för kattungen?

Jag är lite extra svag för hemlösa kattmammor. Alla hemlösa katter har det svårt, men kattmammor måste ända har det snäpet värre.

Vila i frid lilla kattmamma. Hoppas du har det bra där du är nu. Du har kämpat bra lille vän..

Gråter…..

Engla
0

Usch, vad hemskt. Jag måste gå in o läsa om det!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Sidentass
0

Åhhhh..så hemskt…vill bara ta hand om  den lilla kattungen…men säkert behöver hon komma till någon fostermamma…usch…så oerhört ledsamt o sorgligt..:-(

modellflickan
0

Stackars kattmamman och stackars kattungen. Gråter

lailas
0

usch,vad sorgligt känner oxå att gråten vill fram

måste nog gå in och läsa om detta!!!

Faxlin
0

Vad tragiskt. Stackars den lilla ungen som är kvar. Det är sorgligt när det gäller mamman, men ändå känner jag lite extra sorg för den lilla ungen som blev ensam så hastigt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Engla
0

Någon som vet hur det har gått?

Lena
0

Så ledsamt! Vet du vart kattungen befinner sig? Just nu är jag så gråtmild att jag inte klarar något förrän jag börjar grina. (Behöver gaska upp mig lite känns det som) Hoppas att det ordnar sig för kissen.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

SmillasMatte
0

Så vitt jag vet så springer den fortfarande ute i Malmö. Stackars liten Gråter

Morgan: Vet du mer? Vad har hänt?

vanessa
0

Vi har fått in två kullar i år, med påkörda mammor som stuckit/dött. Det är så jobbigt så att hjärtat går i småbitar.

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

[helenal]
0

men kan ingen föröska fånga in kattungen..

modellflickan
0

Sitter här och oroar ihjäl mej!

Sidentass
0

Såååå jag önskar att man bodde i dom trakterna nu, så att man kunde vara behjälplig att leta…skulle man kunna gå o knacka dörr där katten visat sig..sätta upp lappar i området, i affärer….känns så smärtsamt detta, att man vet inte till sig..

Engla
0

Puttar upp

[helenal]
0

gud vad jobbigt.. vatbefinner sig kattungen?ingen som sett den`stackars liten:(

Lena
0

#8 Men oj så svårt att kattungen är moderlös och alldeles ensam därute… Hoppas någon hittar den och tar hand om den.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

lailas
0

stackarn,hoppas snart någon hittar den

så den kan komma in och få den vård och omtanke den behöver

SmillasMatte
0

Jag har mått dåligt hela dagen. Undrar hela tiden hur kattungen har det.

Morgan: Ännu en gång frågar jag, vet du om det hänt något nytt? Har man fångat in kattungen än? Eller springer den lös ute fortfarande?

Sidentass
0

usch…det känns så olustigt detta….

Morgan10
0

Nu ska jag snart sova men vet att det finns två hem som sagt att de skulle kunna ta in den men mycket mer vet jag tyvärr inte. Har du/ni frågor om denna kattunge så maila KKS-Lisbeth på lisbeth@kks.nu alternativt ring 0455-221 19; 073-83 11 897.

Mvh
Morgan/KKS

Engla
0

Tack för infon, Morgan!