Glad, glad glad!!! XD
Nu börjar saker ljusna.. =) Jag kommer få fast inkomst från och med mars! yey!! Och vi ska kolla på ett hus att hyra på torsdag.. Låter som ett underbart hus! 3:a, trädgård med fruktträd och bärbuskar, garage och förråd!! Håller sååå tummarna att vi får detta lilla heaven of earth.. Bästa av allt en trädgård!! Och inga griniga grannar under och över!
Är såå glad just nu!
Och sen en solskens historia till.. Min kompis katt Pigge försvan den 26 december. Vi har letat, polisanmält, pratat med katthemmet och kattkomandosyd..
Igår! =) Ringde skolköket.. Stackars pigge hade blivit inlåst i köket hela jullovet. Så efter timmar på djursjukhuset är hon nu hemma hos sin matte och husse. Massa nospussar till lille Pigge.
På bilden tränar Ruu till beach 2009 XD
Grattis till de glada nyheterna ;)
Grattis, vad härligt allt låter !
Jag har också en katt som skulle behöva platt mage…stark rygg tror jag faktiskt redan att han har
.
Två underbara nyheter, så här på kvällskvisten…
Va, mysigt med en egen trädgård å hus…Frihet som det innebär, håller tummarna att det blir bra..
Oj, hur är det med kissen, va hungrig å törstig han måste ha varit. Lilla kisse..Skicka ett gäng nospussar till kissen från catfoot
Men så underbart. Lycka till med nya huset!
Gläds så med dig och din kompis!
#3 Pigge var bara skin och ben lille stackarn.. Men efter dropp hos vet och mat i små portioner ofta kommer hon bli bra igen.
Tack alla!!! XD
Härligt med goda nyheter.
Kram Jenna

Vilka underbara nyheter!
Så gott de är att få ta del av historier som denna här på forumet:-)

Vilka härliga nyheter!
Vilken tur ändå att det var just vid ett "kort" lov hon blev instängd där! Och att hon har klarat sig så länge!
JA verkligen bra! Då får vi hålla tummarna att ni får huset! OCh att du får jobb, är ju bra rena lottvinsten i dessa dagar! Grattis!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag hoppas!! =) Hade blivit perfekt.. Nu hoppas jag bara att jag fixar jobbet, har haft alldeles för många bakslag.. Men jag känner mig bättre och någon gång måste man upp på hästen igen.