Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 634 ggr
anebit
0

OT Semlor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har ätit semlor till lunch i dag.   Skäms

Mums   Tungan ute   Skrattande

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Alexej
0

Jag älskar semlor!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Imasy
0

Men fy :)

Semlor är ju mega gott, men kan inte julen få ta slut innan dessa godsaker ska krängas?

Jenna-Gun
0

Härigt härligt men farligt farligt, (för midjemåttet)

Köpte en bukett tulpaner i stället hihi

Jenna

Marga
0

Jag såg semlor igår som såg jättegoda ut men jag bestämde för att vänta lite.. visste knappt att dom är lovliga så här års Tungan ute

Puma77
0

usch tvi blä, såg dessa äckliga saker igår och hade jag inte haft annat som jag skule köpa så hade det åkt med två i påsen. Men vilken tur jag hade som inte hade pengar över till demFlört Idag missade jag dem tack o lov, var en aning stressad men chansen finns att de åker ner i påsen imorgon så att man sen sitter hemma och myser med en hetvägg.

//Pia

siberlina
0

jag   saknar     semlor    ,   i thailand    och jag   saknar

Inge-elsie
0

Jag och Sarah har ätit saffranssemlor. De var ganska goda. Skall köpa wienersemlor nästa gång. De är supergoda. Jag fick bullen och katterna åt grädden.

Hawknestgrove
0

Ja semlor skall avnjutas med varm mjölk. mums…. Köper nog ett par i morgon. MEn sen är det nog bra med frestelser. 4 kg ska bort.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Puma77
0

8 kg ska bort här (anser jag) men semlor säger man ju inte nej till. När sen kilona går bort är inte bestämt ha ha.

Nu ska jag iväg och posta en massa traderaauktioner och samtidigt passa på och se om det finns några semlor kvar. Håll tummarna:))

//Pia

mymlanbus
0

Håller tummarna för att det finns semlor kvar :) men nu blev jag med sugen… hum, borde inte äta sånt, det ger mersmak :)

Puma77
0

TyvärrGråter de var slut. Så det blir varma mackor med skinka, ananas, ost och oregano iställetSkrattande

//Pia