Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 896 ggr
Alexej
0

Vad kan du om katter?

På Expressens sida finns en webbtest .

Jag hade bara 4 rätt…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Debattia
0

Fick också en 4:a.

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

martdat
0

har gjort den en gång innan, men det var inte bra för mitt självförstoende,,,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Puma77
0

Fick 6 rätt men vissa frågor var lite kluriga för man visste inte vilken katt de utgick ifrån. Hade jag gått på känslan så hade jag haft 7 rätt men nu gjorde jag ju inte det;)

//Pia

solweig
0

jag fick 6 rätt . det tycker jag var bra.

Marga
0

Hm.. 4 rätt, jag har nog en del att lära om katter…

Magda
0

7 rätt fick jag :)

destiny
0
Lena
0

Fick 7 rätt, håller med om att flera frågor var lite kluriga då de handlade om kattdjur i största allmänhet och inte specifikt om tamkatten. Är inte så bra på vilda kattdjur.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Destany
0

5 rätt

Minka040
0

6 rätt.

Dock känns ju testet fånigt när de inte vet att rasen heter "sphynx", inte "spynx" som bara är ett felaktigt uttal.

Alltså får testmakaren själv bara 9 rätt… Flört

Debattia
0

Vad ni är duktiga ! Bra veta vem man ska vända sig till med sina frågor.

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

emjon
0

Jag fick 8 rätt och det var ju lite ovanliga frågor men jag gillar att besvara tester. På kattens dag var det en hel del tipsrundor i zoobutikerna i Stockholm genom Royal Canin. Jag tycker det är kul så jag deltog och fick alla rätt och vann 10  kg kattmat som var välkommet.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

zenita
0

fick 6 rätt

Imasy
0

Jag fick 6 rätt. Fast nån gissade jag bara på. Trodde det skulle vara ett test om våran tam-katt.

MrWinterbottom
0

5 rätt, och då fick jag gissa på de flesta.

Aribigga
0

7 rätt men jag undrar, sen när blev europa en egen kontinent och inte en världsdel? Skånejordbävningen måste varit kraftigare än jag först anat :O

lurvponnyn.vimeddjur.se