Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 533 ggr
[sofia-85]
0

Nyårslöfte

Vad har ni för nyårslöfte?

Jag har i alla fall… vet inte om det är det borde var ett offentligt löfte men ja ska lova mig själv att ge mig själv ett mycket bättre år än det som var/är 2008. Ja hoppas VERKILGEN det blir ett bättre år. Tror jag och pissarna är värda det :)

Bumbis
0

Mitt nyårslöfte är att sluta stressa, jag måste lära mig ta en dag i taget och inte hela tiden ligga steget före.

För din del Sofia önskar jag att du får ett bra år 2009! Glad

2008 har verkligen satt dig på prövning…

Kramar från oss alla!

Mettan
0

Och jag har avlagt samma löfte som alla andra år. Jag ger inget nyårslöfte. Håller det inte ändå, så det är ingen mening med det. 

Har sagt så många gånger att jag ska sluta röka, men inte blir det vid ett årsskifte, utan det blir när jag känner för det. Troligen sommartid, eftersom man inte får röka på tåg eller bussar, så det passar bättre då. 

Mettan

Kusten
0

Har inte avlagt något löfte, men kommer säkert på nåt vid midnatt :) Önskar er alla ett strålande nytt år och jag hoppas det blir det bästa på länge, det är ni så väl värda. Kramar Maria

Imasy
0

Jag lägger heller inga löften av samma sak som Mettan ;)

Men jag hoppas på ett bra år iallafall :)

Inge-elsie
0

Jag skall ge ett löfte att börja tänka mer på mig själv i stället för alla andra först och jag sist. Både Magnus och Sarah tjatar om det. Skall även bli lite snällare.

chigak
0

Jag ska inte heller avge ett nyårslöfte. Jag bara hoppas att 2009 ska bli bättre än vad slutet på 2008 varit.

Alexej
0

Ska banta, får mer pengar, en bättre hälsa och en ny man. Eller hittar en rik läkare som också gör fettsugning.Oskyldig

Nej, men det skulle vara skönt om livet åtminstone inte blir sämre än 2008. Och lite mer fred på jorden vore skönt.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Puma77
0

Jag ska börja träna igen. Dock inte i samma utsräckning som förr men måste komma igång igen i alla fall på ngt sätt.

//Pia

Imasy
0

Men vad ska du med en rik läkare till? Han måste ju jobba häcken av sig så då ser du ju honom iaf aldrig ;D

Jenna-Gun
0

Näpp inga löften här inte.

Men jag o Cirridutt firar 15 år tillsammans i år. Det känns bra.

Jenna

Sidentass
0

Inga löften här, sa till sambon igårkväll att man hoppas att få slippa sorger under detta år..o då tänker jag på såväl människor som djur..

MariannE11
0

jag har luddiga löften…..det vill säga att jag vill ha ett hälsosammare liv men preciserar det inte till punkt o pricka… det är mera riktlinjer…..har inte hunnit planera klart än om jag måste erkänna…Skäms… dessutom ingår det en del saker som MÅSTE inhandlas eller göras under året…. rätt högt upp ligger ett påskbroderi som legat o dammat sen säkert 7 år tillbaka….Skäms … hoppas att ögonen med hjälp av läsglasögon ser vägen framåt….

jag hade ungefär samma löfte förra gången o jag tycker faktiskt att jag tänker o sköter om mej själv bättre….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

[LucyInTheSky]
0

Jag hoppas bara på ett bra år utan mer bråk och stök.. Vill må bra och att andra runt mig också får må bra.

Det enda löfte igentligen som jag lovat är att börja träna igen. Något kul som får mig att komma ut och träffa två fotade vänner. =)

essut50
0

Har inte gett några Nyårslöften i år..Vet att jag inte kan hålla dom iallafall.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"