Får man strypa katten?
Ja, inget jag skulle göra bokstavligt talat men jag håller på att få ett vansinnesutbrott på Kerstin >_<
Hon har börjat löpa och hon vråååååålar så jag hivar snart ut henne genom fönstret.
Gav henne p-piller både igår och idag i hopp om att försöka avbryta löpet men nu vrålar hon värre än nånsin. Tänkte att då kanske vi kan stå ut tills efter helgerna iaf. Ingen julefrid för mina grannar inte.
Hoppas på att min "lilla" veterinär har öppet imorrn, för jag ska kasta mig på telefon och boka en tid åt henne. Djursjukhuset tar inga rutingrejor över jul och nyår, utan endast akuta fall.
Men är det något jag verkligen verkligen hatar så är det löp-skrik, jag bara ryser ända in i märgen. Och så blir man irriterad på att man inte fått ändan ur vagnen och "åtgärdat" henne tidigare, så hade man sluppit sitta vid jul och vara fattig för att bli ännu fattigare.
Så snälla rara ni, håll tummarna för att veterinären kan ta emot imorgon eller på tisdag!!
Håller tummarna stenhårt, urk för löpskrik! 
Jätte jobbigt med dessa vrål
, ge henne ett piller idag oxå
Jag brukar bryta med 3 piller å då avtar löpet.
Hoppas du får en fridfull nyårshelg
Jag shoppade ett sprillans nytt överkast till min säng som jag la på sent igår kväll. upptäckte nyss att det var nerpissat! 
Tur som jag har så ska jag ner i tvättstugan om en kvart och sedan jaga veterinär. Är det något som kan få mig att begå mord så är det detta *piiiiiip* löpskrik.
Gav henne tredje pillret idag, men det verkarr ju som att hon går igång på pillren istället *suck*
Hon är gratis ifall nån är intresserad! ;)
Du ska se att innan kvällen så har hon tystnat, synd om det nya överkastet.
Hoppas du får tid för henne nu till veckan.
Att ha en hårdlöpande katt är som ha en bebis med kolik. Det är jobbigt FY
Finns tyvärr dom som gör allvar av saken och kastar ut kissen när den löper.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Måste ju säga att just nu är tanken väldigt frestande att göra som dessa som faktiskt gör slag i saken :/
Dessutom så har jag bokat fel tid i tvättstugan, det har varit måndag i min värld idag. Blir varken tvätt eller tidsbokning idag, det får båda vänta tills imorrn :(
Stackars dig. Hoppas du får ordning på det i morron!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....