God Jul
Jag vill redan nu passa på att önska er alla en riktigt God Jul.
Alla har mycket att göra nu och är kanske inte inne och läser så mycket så jag är ute i god tid för att inte missa någon.
En särskild julhälsning går till Jenna och jag hoppas att hon får en fin jul tillsammans med nära och kära. Jag hoppas att du har blivit lite bättre och att du får en jul med mycket glädje trots din sjukdom.
Krama alla era pälsbollar och ge dom något extra gott och många paketer julafton.
Crisse med alla katterna och hunden.
Crisse, God Jul och Ett Gott Nytt År till dig och dina små därhemma!
Jag är så glad att du finns!
God Jul önskar jag och mina pälsbollar dig med och hoppas du får en fin jul tillsammans med alla dina djur därhemma.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
God Jul :-)
Putt
God Jul och hoppas alla får lite välförtjänt vila och kommer fulladade med energi in i 2009

GOD JUL önskar jag och min trio här hemma! Så skönt att ett par tre stycken missar från hamnen verkar kunna få komma in i värmen också innan jul får vi hoppas. Tack för dina insatser Crisse!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

God Jul och Gott Nytt År önskar jag och katterna. Tack för allt du gjort för de hemlösa katterna runt omkring dig, helt ovärderligt!
God Jul önskar Ankie, Busan, Skrållan, Rödis och Simon

God Jul från oss alla till er alla.
God Jul från oss i Kungsör. Hoppas alla får en trevlig Julafton..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

En riktig god jul Crisse och alla dina fyrbeningar önskar Maria-Isabel med katterna Tsar och Tuff samt lika älskade stödkatterna Saga, Felicia och Filippa från Rädda Katten!
Du gör en jätteinsats för de hemlösa katterna i Skåne, om alla vore som du hade det inte funnits några hemlösa katter!
GOD JUL till er alla underbara personer här som gör så fantastiska insatser.
Tack Crisse för din omtanke.
Ja jag hänger med ett tag igen i väntan på nästa op efter jul.
Önskar dej en fridfull jul utan alltför mycket slit med kissar.
Ha det gott
Kram Jenna
Crisse, jag tänker på dig och dina katter!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

God Jul från Täby!

God Jul och Gott Nytt År till Crisse och alla andra önskar
Ann-Britt med make och 4-fotingarna Rasmus och (Lill-) Pysen (numera stor-Pysen på ca 4 - 4½kg)
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Putt
God jul och kramar till er alla. Ni är alla änglar med hjärtan av guld

God jul önskar Inge-elsie, Puckot och Skruttan

En riktigt GOD JUL önskar jag och mina 4 kissar i Kristianstad.
Hunden viftar också lite; han vet sin plats i kattflocken 

God jul!!!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Putt
GOD-JUL ALLA OCH ETT GOTT NYTT ÖNSKAR JAG ALLA KATTBLOGGARE! TACK FÖR ATT NI FINNS!
MÅNGA KATTER HAR FÅTT DET BÄTTRE TACK VARE ER OCH VI KÄMPAR PÅ NÄSTA ÅR OCKSÅ FÖR KATTERNAS BÄSTA!!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
God Jul!

God Jul och Gott Nytt År
God Jul till er alla önskar jag och missarna!

God Jul önskar mison och djurparken. (Fick tillökning över julen, en till vovve och en papegoja, hoppas katterna låter den vara ifred..haha)
Tänder ett ljus för alla små lurvbollar som inte kommer in i jul…. Puss allihopa
Alla djur behöver någon som bryr sig!
Putt
God jul alla människor. Djuren klarar sig som de har klarat sig i tusende år….man kan inte rädda varje liten varelse hur söt den än är.
# 35
Nej det kan man inte men om alla gör så gott dom kan så blir det en stor skillnad. Sen har vi inga vildkatter i Sverige utan vi har förvildade katter och det har vi inte haft i tusende år som du skriver och dom klarar sig inte utan människan.
God fortsättning på julen till alla kattvänner.

God fortsättning på julhelgen! Hoppas att alla ni verkliga djurvänner haft en skön julafton.
Kan vi inte hålla oss borta från dumma påhopp nu. Vill man bråka så finns det säkert ngn annanstans man kan göra det. Släpp bitterheten! Det e så tråkigt att läsa och höra.

God Jul och Gott nytt år! =). Jag sticker till London över nyår så jag passar på att hälsa ett gott nytt år med =)!
#40 Lyckliga du, London som jag äskar så.
Så ha de bra i London..
#35 Jaha nu har vi fått troll här på hittekatter.
Troll har också funnits i flera tusen år!!
God fortsättning!,
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
God fortsättning Crisse med alla djur! Vi tänker på er och hoppas ni haft en mysig och matrik jul!!! 
Tack det samma Bumbis. Gå in och titta på tråden om julfoto, där är ett kort när hunden packar upp sina julklappar och dom 2 små sitter och tittar på och i den ena paketen var där en grisknorr och den var Tunnan framme och plockade smulorna som blev när hunden tuuggade och han var även uppe i munnen för att försöka roffa åt sig en bit och hunden brydde sig inte.

Jag är säker på att det finns en julängel nu! För idag om ngt så har jag och mina katter haft änglavakt!
Mina katter lyckades komma ut ur buren på södra förstadsgatan i Malmö och detta är en starkt trafikerad väg. Panik!!! Ringde Crisse som slängde sig på cykel och kom för att hjälpa mig leta. Jag fick in båda mina små troll helskinnade och som jag har pussat och kramat och gosat med dem. Jag har fått lugna nerverna med en kopp te och katterna med en stor burk tonfisk som e det bästa de vet.

.