Katter söker hem
Vi ska ju flytta från vårt älskade Björkeberg, söker goda hem till familjens alla underbara katter.
-De vuxna: Tindra 1,5år grå tigrerad mysig och go lådtränad, Millys (Syskon till Tindra) Grå med vita tecken i ansiktet) Aktiv och busig,men snäll och kelig
Malin: Svart med röd fläck i ansiktet och vit svanstipp otroligt vacker 2 år fått en kull ungar.
Michca : 3 år perfekta stallkatten, snäll o rar
Och så kattbebisar..
Vi vill givetvis att det nya hemmet ska vara livslångt , gott och att de vuxna katterna har möjlighet att komma dit de kan gå ut som de vill.
Mvh Linda och Charlie
Hej Linda!
Hoppas det ordnar sig för katterna! En bra idé är att lägga in foton på katterna. Om du vill kan du maila foton och beskrivningar av katterna så kan vi göra en artikel där de får en ordentlig presentation.
Min mail: lenalindell20@hotmail.com
Mvh Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tack, vad snällt:)
-Ja jag fotar dem gärna i kväll och fixar artikeln, min största ångest är just nu mina katter..
Vänligen/Linda
#2 Annonsera gärna även på www.katter.nu samt www.katt.nu de har bra och av kattfolk välbesökta annonsforum för omplaceringar.
/Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tack för tipset!

Hur har det gått med dina kisarna, Linda?
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis