Vilken God Jul...??
önskar vi från Catfoot…Trots..
Vi klätt granen varje morgon sen vi ställde in den i Lördags..Som sopat söndertrasade ljuslyktor, å sönderbitna ljus..Plockat upp alla bitar från den sk. pappersjulstjärnan som jag haft i alla år, som inte finns längre..Får söka den stora julduken på köksbordet varje morgon, hittas ofta under soffan eller i hallen. Försöka hålla maten på bordet, inte lätt i Juletider, …..Ja, en God Jul önskar huliganerna Tudor å Troja er alla.. Så firar vi Jul hos Catfoot…
God jul Catfoot från Jenna med kissar som busar inne. det har snöat i natt och nu är det -12* ute.
God jul

min ullis älskar att riva runt bland julklapparna
HAha, inse fakta. Glöm julgran. Du har ju världens vackraste prydnader, katter. Vem f*n behöver gran då? Just det, Siberlina, Ullis hette kissen du har!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Berlioz började dagen med att ha ner hussens julblomma i golvet, den röda krukan omvandlades till skärvor! Granen står kvar..men kulor dansar hambo i sin egen takt på golvet!
HAha rätt åt er! Här är allt som vanligt, inga grejer alls, förutom katternas julklapp, en låssaspälsmus som låter så fort man rör på den. Väldans poppis!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hahhaaa..Vad möter jag efter julfirandet hos min dotter,,….Jo, Toppstjärnan till granen i hallen, glitter en bit längre bort, ja osså köksduken förståss strax därefter..ja, det är bara att inse fakta…Katter blir nästa år Julpynt..Detta är lönlöst, julen åker tidigt ut i år, så är det..För möter jag den varje dag i hallen, då vill den väl ut, eller???????????

#7 ja..som flera års tjänstepigor som kattägare borde man fattat för länge sen…tänk att vi aldrig tycks lära oss hur det går till i hem med svansar o morrhår!! Granen sitter visserligen fast i snöre..ljusstakarna står på häftmassa, kalkonsteken är ett minne blott, men so what..vi har de´bästa chefer som finns!
Varför inte ha elstängsel om allt? Så kanske de kan förstå att låta något av våra prydnader vara ifred?
Elstängsel runt julgranen?? Så man ska ha elstängsel runt alla saker bara för att få ha dem hela?? Man får väl flytta undan dem saker som man är mest rädd om. Katter har faktiskt rätt att röra på sig. Tänk på vilken skada ett elstängsel kan göra på en katt.
Det är enklare att inte ha några julsaker alls eller bara några saker än att sätta upp ett elstängsel runt alla jul/prydnadssaker varje är. Plus att sätter du upp ett elstängsel så är du ABSOLUT INGEN DJURVÄN.
Tänk på djuren inte julsakerna. Prydnandssaker kan man ersätta (iaf vissa), men katter är inte utbytbara.
Jag tror att det här ordspråket passar dig: Se till att ha hjärnan inkopplad, innan du öppnar munnen.
God jul allihopa önskar!!
Inge-elsie med busarna Puckot och Skruttan… (samt Sarah)
Ja, ärligt så tror jag inget elstängsel skulle stoppa mina terrorister
..Dom skulle ta sig över å fortsätta sin jakt på julsaker..Jag har verkligen inte haft en jul som denna, mina stora pantrar rör aldrig nått, små fyrbenta änglar är dom tre…Men någongång ska ju trenden brytas, å så skedde denna Jul..Tudor å Troja eller som min son kallar dom "Usama" bin Laden och "Saddam" Hussein
..
Men lovar älskar dom ändå, dom är ju mina små oskyldiga busar, som sitter där med sina stora ögon å ser så förvånad ut när matte grymtar å tar reda på efter dom…
Nu måste jag nog rädda glittret dom släpar runt i huset med…/Catfoot

#9 Trollvarning…
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus