Tack Essut
Tack essut för packetet som kom idag och jag måste säga att det var mycket uppskattat. Att de fått ligga orört tills jag kom hem är ett under för väl ur packetet så var Tudor aldeles gaaaaalen. Han kunde knappt vänta på att jag öppnade påsen. Sen hade han sån lycka i sängen så han blev helt tossig. Snacka om hög. Han sparkade, slickade, vred och var totalt salig.
stort tack.
Skickar med lite bevis på hans lycka;)
//Pia
MEn Puma då, skicka bilder på nerknarkade katter!!!!!! Huvvaligen!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja ni ser ju sista bilden. han e totalt galen.
//Pia

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha sista bilden ser han helt galen ut! Den är ju hur kul som helst.
Lägg ut den bilden på tradera när ni har leksaker ute där.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Ja det är ju essut som gör dessa småmissar med kattmynta i, men hon får så gärna använda bilderna om hon skulle vilja det sen;)
Men visst ser han galen ut *fniss*
//Pia
Åh va roligt att Tudor gillade min katt. Var så orolig att den inte skulle fungera.
Pia fick min första katt med mynta i. Ville att nån annan än mina katter skulle testa den.
Vilka härliga bilder.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
du behövde inte vara orolig tt dugg, den var mer än mycket väl godänd. Hållbar och stabil också. Tusen tack:) Ville att du skulle få se bilder på den lycklige också så kameran var snabbt med:))
Kan säga så här att Thindra fick inte vara med för Tudor snodde båda leksakerna:))
Men som sagt essut vill du så får du jättegärna använda bilderna om du ska sälja katterna sen.
//Pia
fick också några såna av essut. mina katter blev alldeles hispiga. min son fick också av essut, sonen trodde att katten blev alldeles knäpp. sa till honom att det var kattmynta i dom. sonen trodde att trixie hadda blivit sjuk.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Så sött, Tudor ligger här i mitt knä och hälsar med. Han trivs med uppmärksamheten
//Pia