Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 718 ggr
catfoot
0

Så söta.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

min Virus och Tudor…Tudor har hittat sin favorit bland de stora pantrarna. Å det är Virus, han tvättar å gosar så Virus blir arg på hans närgångenhet, så då åker han på en snyting…Troja har däremot blivit kär i Smoggen, sover gärna på samma ställe som han men inte så nära som Tudor gör med Virus…Å min Troja ville inte vara med på bild nu heller, så det kommer en annan gång..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Simson
0

Å så söta de är tillsammans! Vad bra det gått för er! Heja pappa Virus!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

catfoot
0

Ja, det går toppen, Troja är väl ännu lite otrygg, men hon har nog hittat hem innan våren..Ser ni att Tudor är snart i Virus storlek, Virus är en kisse på 8-9 kilo, man kan ju undar var Tudor hamnar innan han växt klart…3,5 vid 6 månaders ålder…jaja, ett matvrak i stora mått….

OT/Snyggt ....

Hawknestgrove
0

Så fina!!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

catfoot
0

Tack……………..Jag älskar dom alla, alla har en speciell plats i mitt hjärta..Men den som tagit den största biten är Virus..Mmmmmmmmmmmmmmammmas älskling……….

OT/Snyggt ....

Puma77
0

Så fina de är och Tudde Ludde e så söt. Men 3.5 kg. Jösses han är ju nästan i min Thindras viktklass och då blir hon 3 i mars. fast hon är ju inget matvrak precis om det inte handlar om greenies godis ;)

//Pia

catfoot
0

Tudde Ludde….Mmmmmmmmmmmmmmmm älskar allt som går att äta, bara matte äter det, ja då kan även Tudde äta et tror han…Han är bara så jobbig, ska äta å äta å äta….Osv……..Han kommer nog att bli en tiger när han blir stor, en jättetiger……….

Å Troja är så petig med maten, hon är visserligen inte liten, men smidig å smal tjej..En sån där bikinibrutta..Fnissssssss…

OT/Snyggt ....

Simson
0

Men Troja! Det är fel säsong att vara bikinibrutta på. Det är kallt nu och den röda jackan skall på snart. Fast skägget kanske är lite fel på dig? Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

catfoot
0

Hihi…Har du inte sett en brutta i vinterskrud..Skägg går alltid att fejka..Fnissssssssssss…Troja är verkligen en riktig bikinitjej, äter lite, å försiktigt..Ser alltid ut å tänka på va hon stoppar i sig..ger lägger jag fram lite räksallad typ, då nosar Troja å nästan rynkar på näsan, Tudor glufs, å så var det slut…Troja går till torrfodret å tar tre-fyra tugger å blir nöjd…

OT/Snyggt ....

Sidentass
0

Vilken underbar bild!! Sånt älskar vi att se här..måste ta nya ryck med min kamera känner jag:-)