Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkatthemsevenemang
Läst 702 ggr
Engla
0

Öppet hus

Öppet hus

Den 17 september blir det öppet hus på Katthemmet Kompis i Nybro mellan kl. 11.00 - 17.00.

När ni gjort era val, kom ut till oss på öppet hus. Koppla av med lite varm ärtsoppa, plättar med sylt, varmkorv eller en fika.

Ni kan umgås lite med kissarna, både dem stora och småttingarna. Ta en lott, köp lite hembakt, lite prylköp eller en runda i loppisståndet.

Blir regn under dagen kommer vi att ha tält uppsatta för att ni ska slippa bli blöta…

För vägbeskrivning, kontakta Maritha »

Vi och katterna önskar er hjärtligt välkomna.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Lena
0

Vad trevligt det låter! Synd att man inte bor lite närmare. Dessutom ska jag arbeta som valarbetare på valdagen. (Lite annat än katter).

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

Om en vecka är det dags! Jippi!Skrattande Någon här som ska dit?

Lena
0

Hoppas det kommer många besök som även resulterar i att flera katter får nya hem. När Göteborgs Katthjälp hade öppet hus den 3/9 blev det mycket lyckat. Många besök och hela 10 katter fick sedan nya hem. Det berodde nog även på att det i GT varit två artiklar samma vecka. Det som kändes så himla bra var att flera kissar som varit länge på katthemmet nu fick komma till permanenta hem.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vanessa
0

Hoppas att allt går bra för er, och önskar som sagt att även jag bodde närmare. Men Stockholm känns som mer än ett skutt till er. Men lycka till och hoppas att massa kissar blir bokade.

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Engla
0

Jag berättar mer om hur det gick när jag kommer hem därifrån!Glad

Engla
0

Reportage kommer alldeles snart om Katthemmet Kompis Öppet hus! Skrattande

Lena
0

#6 Det är jag som är boven i dramat och inte hunnit med att korrekturläsa i Meros strulet. Snart ska jag gör det!

/Lena

[helenal]
0

hoppas massa katter fick sig ett hem:) det har de ju bra på katthemmet också,men det känns ändå tryggt med ett get hem? hur får katthemmen pengar till mat osv?