Otäckt!
http://www.kossan.se/roliga-filmer/katt_med_tvaa_ansikten.htm src="http://katter.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" /> Hittade denna. Jag ryser! Denna ligger under roliga klipp!! Förstår dock inte vad det är som är sååå roligt!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Usch..jag orkade inte titta färdigt..nej..och åter nej..det är horribelt att ha den här filmen under en rubrik som "roligt":-(
Tycker som du. inte roligt alls. Bara sorgligt. men kissen var söt ändå.
Säger som ni andra!
HUR FASIKEN kan det vara roligt :(( :(((
Nej nej, inte är det roligt inte, *GRÅTER*

roligt??? är dom helt sjuka i huvet, rent ut sagt?! stackars lilla missen… :( dom är elaka och sadistiska som sätter den filmen under roligt…
men är de verkligen sant? Kan en kattunge me två ansikten ens överleva den tiden?.. ja uppfattade visserligen inte hur gammal den va. men ändå.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Man kan inget annat än att reagera starkt på denna filmsnutt!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Instämmer med er andra. Hur kan någon anse att detta är roligt över huvud taget? De borde skämmas ögonen ur sig.
#4 Det måste vara någon form av siamesiska tvillingar och det går ju faktiskt att leva som det även om det i djurens liv inte brukar bli så långa liv.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

usch vad hemskt. Vad de över huvudtaget kan se för roligt i det där förstår jag inte.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Är inte så säker på att det verkligen är en katt som har två ansikten. Man kan göra så mycket med datorns hjälp.
#8 Ja det är sant - med datateknikens hjälp kan man ju faktiskt får fram vad som helst nu för tiden. Bonsai kittens t.ex. Låt oss hoppas att det bara är ett teknisk spratt - kanske var det det som var det roliga - även fast jag inte ser det lustiga i det alls.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"