AKUT AKUT (göteborg)
www.ronnebyshittekatter.blogg.se
Tycker så snd om paulus, NÅGON som kan öppna upp sitt hem åt honom?

Å lille söte Paulus, stackare som inte får "vara i fred" av sina rumskompisar. Vår dominanta katt är heller ingen bra kompis så hit hade det blivit ur askan i elden. Håller tummarna för Paulus!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
hoppas att någon kan

putt, inte kul att se en katt vantrivas.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
ja lille missen
det kankse dyker upp någon rätt vad det är

Putt
puttar för stackarn.
puttar jag med
OCh jag med, förstås!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

putt
putt för sötnosen som inte mår bra

usch då blir extraledsen när det är en stor stilig hane, dom verkar ha svårt att få nya hem också :((
Tyvärr passar han inte in hos oss :( Vi har dominant hund, dominant iller och två tjejkatter :(
Kram på kissen!
Putt!
puttar

putt
puttar för denna söta katt
putt för killen! Ge inte upp! Det tog juövr en måad att hitta hem till både mister MAffig(Bamse) och Ruphus. Men då provade jag inte ens Blocket…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
i lördags kom Paulus ner till sitt stödhem i karlskrona. Där har han bara 2 snälla äldre katt-tjejer och allt funkar redan jättebra! Stödmatte mailar vajedag om Paulus framsteg. Han är så duktig och trygg!
Matte är lite inne på att kanske behålla killen, så vi får hålla tummarna hårt att han verkligen charmar in sig;P
Åh hoppas.
//Pia

Det ska jag verkligen hålla tummarna för. :D
åh har han fått ett nytt stödhem?
ja, han är i nytt stödhem nu..:)

Vad härligt! Han ser ju så söt ut till personligheten så jag hoppas han lägger den sidan till och charmar byxorna av stödhemmet! Hoppas! Puss på dig Paulus! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Åh gud så skönt för lille killen
hoppas nu att det funkar bättre där
ja vi får hoppas det^^
Vad bra för lilla Paulus att han kommit till ett nytt stödhem och att det fungerar bra. Det vore toppen om de finner varandra och blir oskiljaktiga så kisser slipper flytta en gång till.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren