jag måste berätta
jag har precis kommit hem från landet , när jag kom ut dit så jick jag till grannen och det första jag fick se när jag kom fram till huset va en rund majja gräddnos, som sprang all världens väg när hon fick se mig,jag knacka på dörren och förklarade för mamman i familjen att jag tänkte ta majja gräddnos, men se det fick jag inte för mamman sa att det va hennes katt , den hade precis varit inne och ätit, så vad ska jag göra,,, så nu är det så här och kattfamiljen går runt och äter hos olika familjer , och dom är ganska runda och dom bor under huset,och jag är ganska snäll så jag vågade inte mopsa upp mig mot den bastanta damen, ,,,,, så är läget nu……l..
Okej, men då är varken Maja eller hennes familj hemlöäs alltså?
Siberlina jag lägger in det här inlägget i den andra tråden om Majja Gräddnos och låser den här. Det blir för rörigt med flera olika trådar som rör samma kattärende.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
men oj oj
men va bra att hon har ett hem då, ja inte kan du väl göra nåt
om lilla sötnosen har ett hem
Houps! MEn ingen vill alltså ta in kissarna? Stackars dig, som råkat i detta dilemma. Då är det ju en mera juridisk nöt att knäcka….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....