Nytt sidhuvud! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jättefin, och som du skriver. En bild säger mer än tusen ord.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Jätefint. Jag själv kör med svart av ngn anledning på min sida som man också kan ändra.:))
Men siduhuvudet ovanför är så talande.
//Pia

Tycker nya bildhuvudet säger mer om sidan nu! Bra byte! Tack för hjälpen med det! Tack för en bra idé!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Jag som hittade bilden o gav den till staffan =)
#6 Men vad bra! Det tackar vi för! Det är svårt att hitta riktigt bra bilder som säger precis det de ska. Den här bilden gör verkligen det. Kan inte bli bättre.
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
hehe inga problem =) höll på att leta efter bild för min sida. O var på väg o andvända denna. Men så tyckte vi att den skulle passa in hit ist =) så då fick den hamna här istället =) Finns jätte många liknande bilder. och många andra liknande bilder på andra djur med. Även hittade jag en sorglig sjuk katt bild med som skulle passa perfekt med. Men den var alldelse för hemsk o sorglig. så det skulle mera skrämma bort.

Den passar Hittekatter perfekt. Jättebra!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
#8 Vilken tur vi hade att du hittade den här utmärkta bilden. Som du skriver får det inte vara för hemskt heller - det kan avskräcka. Men den här kissen vädjar till oss alla att hjälpa den.
//Lena
Absolut =) Och lite så hära gulli nuttig bild typ =)

Du är inte alls dum Catfoot..den människan är inte skapt som håller reda på alla de utryck som sprids omkring oss..sidhuvud brukar man benämna övre delen på sidan i vanliga dokument..nedre delen av sidan brukar man då benämna sidfot..
Kramizzz
Siden

..Fniss..