vem har slagit mig?
www.ronnebyshittekatter.blogg.se
Vem har slagit centrumkatten?
Jag orkar inte ens bli arg längre, det är bara att kämpa vidare för att detta ska sluta, våldet mot våra små oskyldiga djur. Få ur mig tårarna och sedan fortsätta för de som inte har någon som skyddar dom mot mänskligheten.

Emma, jag håller fullständigt med dig. Kommer inte in på bloggen men ska försöka via länken på din sida.
Tror jag fixade länkn nu Emma. Blir ngt knas ibland. Men stackars plutt, håller tummar och tassar för lakritskolan.
//Pia
Lilla tjejen! Lycka till!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Stackars liten. Förstår inte hur vissa kan vara så onda. :(
Stackars lille svarta katt som fått sitta emellan för någon idiots humörsvängningar rent djurplågeri som den lille katten har varit med om.Fy vad jag tycker synd om den och vad jag önskar att den som gjorde detta mot katten kan spåras och straffas för djurplågeri.
Hoppas operationen går bra nu och att den lilla svarta katten får ett vidare smärtfritt liv hos någon som förstår att uppskatta en liten svart katt.
Det är så fruktansvärt sorgligt att djurarten människa ska behöva bestå av såna idiotiska varelser, har det gått fel vid själva aveln, eller?? Hoppas det går att få tag på den eller dom!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

FY! FY så usligt!!
Kram på dig, Emma!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Usch…nu gråter jag..har varit inne o läst på din blogg, tackar gudarna för att misse är inne i tryggheten nu och omhuldad av kärlek..när folk läser sådana här texter får jag en känsla av att det är många som blir berörda och väljer att ta hand om en misse som haft det svårt..önskar av hela mitt hjärta den vackra svartisen ett permanent hem där tryggheten och kärleken svämmar över..

Jag blir så illa berörd av alla idioter som ger sig på svagare. Må vara katter, hundar, barn eller vuxna. Lite ryggrad tycker man att folk skulle ha. 

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Nedrans folk!!! 
Det är ett under att djur överhuvudtaget litar på människor igen….
Stackars katt :(

jag förstår mig inte på vissa människor.. o vi tror att vi e det smartaste djuret suck…. hur fan kan man slå ett djur jag fattar inte det..
ja, att vi inte förstår ska vi nog vara glada över. En rättelse bara, det visade sigvara en liten kille. runt 8-9 månader gammal snygging. Operation är planerad till v.50 om inga återbud dyker upp.
tills dess får han blötmat och uppblött foder. Förutom misshandeln var han frisk, ingen öronskabb, ingen mask:) Jättefin liten kille!

Han har varit med om mycket på sina 8-9 månader. Han måste ha haft ett hem, varit älskad ett tag, blivit utkastad och misshandlad (inte nödvändigtvis i den ordningen) och sedan intagen till någon som äntligen bryr sig igen. Stackars liten kille. 
Men nu finns det hopp igen, han får det bra nu iaf :)
Stackars lilla kissen som fått fara så illa. Blir så ledsen och arg över alla dessa grymma människor som ger sig på de små, svaga och utsatta. Så fegt och så ynkligt, hur kan sådana kräk sova på nattkvisten?
Skönt ändå att han nu är omhändertagen och befinner sig i de bästa händer.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Stackars killen. Finns så många idioter där ute. Suck.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
ja, finns många många idioter..tyvärr har vi inte en aning vem det kan vara som gjort detta:((