HAha! Lilla Esther!
Åh Esther va du är snygg…
Har bjudit på dina lussekatter.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
OCh första budet redan lagt! HAr gjort en låååång auktion, ända till den 4 december!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Lätta att sticka! Tog kvällen i går till hjälp!
Du tror inte att lilla Esther blir sur för att det står i Traderaannonsen att hon heter Arne?
#4 Det har jag missat, stackars lilla Esther..

Vet du vad Gunilla..innan jag läste färdigt trodde jag att du stått o bakat!! Dom ser ju exakt ut som vanliga lussekatter..
Så fin bild på Ester också:-)

O vilka fina lussekatter du "bakat" Gunilla.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Gunilla vad roliga lussekatter!

Åh vilka fina! Trodde först dom var bakade
Åh, shit! jag tog ju den med kanelbullarna och där är det ju arne som är modell och jag glömde att ändra namnet…..
Ja de små lussekatterna tog faktiskt hela kvällen igår att knåpa ihop…..
Jättefina lussekatter. Vad duktig du är Gunilla :-)

lagt bud på lussekatterna och myntamössen!
Satt här hemma och pratade med sambon om julklappar till katterna "något med kattmynta" och får senare syn på dessa, perfekt, samtidigt som man gör en god gärning!
hoppas hoppas 
#12 Puma77 har en egen tillverkning av kattmyntaleksaker för KKS räkning som du kan spana in oxå…
Hennes punkbollar är verkligen snygga.
Länken är här KKS
Varför inte Gunillas lördagsgodis dom är oxå verkliga snygga finns på Tradera oxå..
Essut, du har ju också en fin samling leksaker, inte att förglömma! köper ni av Essut, så gynnar ni Örebro KAtthem!
nu har jag lagt in fotomodell med lördagsgodiset på Tradera. OCh även fotomodell med humlorna.
Ja jag har en hel del leksaker och allt innehåller kattmynta. Men som #14 säger essut gör också och då hjälper man Örebro katthem. Hawknestgrove har också en del och jag vet inte om hon har både för Kattkedjan och KKS ute.
//Pia
Nej, inget ännu för min kattkedja. Funderar på att sälja alla mina blomvaser, som står i ett skåp på magasinet till förmån för vår egen lilla KAttkedjan. Sen kan jag inte rå för, jag vill så gärna hjälpa andra med!